וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו פרננדש היה מעורב בתאונת דרכים: "ניצל בנס מפציעה משמעותית"

כוכב מנצ'סטר יונייטד יצא ללא פגע מהתאונה שאירעה בדרכו לאימון וצפוי לפתוח נגד ליברפול (שלישי, 22:00, ספורט1). קלופ על סלאח: "צריך קצת מזל והוא יחזור להבקיע"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' 2:3/ספורט1

כוכב מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש היה מעורב בתאונת דרכים בסמוך למתחם האימונים של הקבוצה - ויצא בנס ללא פציעה משמעותית. כך מדווחים היום (שני) כלי התקשורת באנגליה. לפי ה"סאן", הקשר הפורטוגלי היה בדרכו לאימון עם עוד שני בני אדם ברכב, כשלפתע כלי רכב נוסף התנגש בהם בצורה פתאומית.

פרננדש יצא ללא פגע מהתאונה, במזל רב. הוא סובל מפציעות שטחיות בלבד והתאמן כרגיל עם הקבוצה לקראת המשחק נגד ליברפול (שלישי, 22:00, ספורט1), בו הוא גם מתוכנן לעלות בהרכב.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש. Soccrates Images, GettyImages
מזל גדול. פרננדש/GettyImages, Soccrates Images

פרננדש כבש 49 שערים ב-120 הופעות בכל המסגרות במדי יונייטד, והפך לאחד משחקני המפתח שלה. לאחרונה הוא חתם על חוזה חדש לחמש שנים במועדון והכפיל את משכורתו, שעומדת כעת על 240 אלף ליש"ט לשבוע. "לא ידוע לי על נפגעים בתאונה וברונו יהיה בסדר לקראת מחר", אישר המאמן רלף רנגניק.

בעוד פרננדש צפוי לפתוח בהרכב לצד כריסטיאנו רונאלדו שכבש ביום שבת את השלושער ה-60 שלו בקריירה, ימשיכו להיעדר רפאל וראן, לוק שואו, פרד, סקוט מקטומיניי ואדינסון קבאני. רנגניק זקוק לנקודות כדי לשמור על הסיכוי של יונייטד לסיים בטופ 4 ולקראת המשחק נגד היריבה המושבעת הוא אמר: "אנחנו נפגוש את אחת הקבוצות הטובות בעולם ואת אחד המאמנים הטובים בעולם. עלינו להיות אגרסיביים, לצופף היטב, ולדעת ליצור מסוכנים ובמקביל גם לשמור".

ליברפול תתייצב אחרי הניצחון 2:3 על מנצ'סטר סיטי בדרך לגמר הגביע האנגלי וקלופ לא צפוי לבצע רוטציה רחבה מדי, אך דיוגו ז'וטה עשוי לשוב להרכב במקום לואיס דיאס וג'ואל מאטיפ צפוי לתפוס את מקומו של הבלם איברהימה קונאטה, שכבש שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים בהם שותף.

במסיבת העיתונאים נשאל קלופ על הבצורת של מוחמד סלאח, שכבש שער אחד בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות וגם הוא מהנקודה הלבנה: "אנחנו משוחחים המון, אבל לא היה צורך לדבר איתו על משהו ספציפי - אנחנו מדברים על הדברים הרגילים, הוראות טקטיות ודברים בסגנון הזה. היה לו משחק טוב מאוד נגד מנצ'סטר סיטי וזה רק עניין של זמן עד שהוא יבקיע שוב - הוא רק צריך קצת מזל".

משחקי יום רביעי בפרמיירליג:

צ'לסי - ארסנל (21:45, ספורט2)
ניוקאסל - קריסטל פאלאס (21:45, ספורט1)
ברנלי - סאות'המפטון (21:45)
אברטון - לסטר (21:45)
מנצ'סטר סיטי - ברייטון (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully