וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה וסלטיק הפסידו בחצי הגמר, גרופר חגג אליפות בבכורה בלודוגורץ

58 דקות לחלוץ בהפסד 2:1 לריינג'רס בהארכה, המגן השלים 90 דקות ב-1:4 על סלביה סופיה וקבוצתו זכתה בתואר בפעם ה-11 ברציפות

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 16.4/ספורט1

שבועיים אחרי ניצחון הליגה על ריינג'רס והגדלת היתרון בפסגה, סלטיק איבדה הערב (ראשון) סיכוי לדאבל כשהפסידה באולד פירם בחצי גמר הגביע 2:1 לאחר הארכה. בעוד ניר ביטון לא נכלל בסגל, ליאל עבדה פתח בהרכב והיה המוחלף הראשון בדקה ה-58, כאשר התוצאה עדיין הייתה מאופסת.

גרג טיילור העניק לירוקים את היתרון שש דקות לאחר מכן ובדקה ה-69 קמרון קרטר ויקרס נעצר בקורה, ובצד השני סקוט ארפילד השווה בדקה ה-78 וכפה הארכה. סלטיק לחצה והשיגה קרנות, אך ריינג'רס הייתה מסוכנת יותר ואחרי קורה של ג'יימס טאברנייר הגיע בדקה ה-114 גם שער הניצחון של המחליף הזמני פשן סקאלה, שנרשם בסופו של דבר כשער עצמי של הבלם השבדי קרל סטארפלט. ריינג'רס תפגוש בגמר את הארטס שניצחה בשבת את היברניאן 1:2 בדרבי של אדינבורו.

ג'יימס טאברנייר (מימין) עם אמאד דיאלו שחקני ריינג'רס חוגגים. רויטרס
דרמה בדרך לגמר. ג'יימס טאברנייר ואמאד דיאלו חוגגים/רויטרס

* כשלושה חודשים אחרי הופעתו האחרונה במדי הפועל תל אביב, דני גרופר ערך הערב בכורה במדי לודוגורץ וזכה לקחת חלק במשחק האליפות, בו קבוצתו ניצחה ללא בעיות 1:4 את סלביה סופיה. המגן השמאלי השלים 90 דקות, כאשר מי שכיכב הוא ברנהרד טקפטיי עם צמד ובישול. זו האליפות ה-11 ברציפות של לודוגורץ בבולגריה, שמחזיקה ברצף האליפויות הארוך ביותר באירופה ולמעשה זכתה בכל שנה מאז עלייתה לליגה הבכירה. הפער בפסגה צמח הערב ל-14 נקודות (צסק"א סופיה השנייה סיימה ב-0:0 מול לבסקי בדרבי) כשבקופה נותרו רק 12.

* תאי בריבו שיחק 28 דקות כמחליף בהפסד הביתי של וולפסברגר 2:1 לאוסטריה קלגנפורט בפלייאוף העליון באוסטריה. אליאל פרץ עדיין פצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully