וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדאמס להט, הפועל ירושלים שייטה ל-67:80 על הפועל חיפה

24 נקודות של הגארד אפשרו לקבוצה מהבירה לשמור על הפסגה ולהתגבר על משחק שיא של ג'יימס אניס, שרשם 26 ו-10 ריבאונדים לזכות המפסידה

הפועל ירושלים שמרה על מקומה בפסגת ליגת העל עם ניצחון ביתי על הפועל חיפה הערב (ראשון), לעיני 5,848 צופים בארנה. הקבוצה של אלעד חסין, שגברה על היריבה מעיר הבירה בארבעה מחמשת המפגשים ביניהן מאז ששבה לליגה הבכירה, רשמה הפסד שלישי ברציפות.

רטין אובסוהאן נעדר מסגל הקבוצה של יותם הלפרין לאחר שנפצע בידו באימון, מה שאפשר לקייזר גייטס להתלבש לראשונה אחרי תקופה ארוכה, אך מי שתפס פיקוד במקומו של הרכז הבלגי היה ג'יילן אדאמס. גארד הפועל ירושלים להט משחק שני ברציפות ועזר לקבוצתו להתגבר על משחק השיא של ג'יימס אניס בישראל. הפורוורד של הפועל חיפה רשם דאבל-דאבל מרשים, אלא שהקבוצה שלו נתקעה על שמונה נקודות בלבד ברבע הראשון ונקלעה לפיגור גדול במהלך הרבע השני, שהיה קשה מדי למחוק מבחינתה.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יילן אדאמ 24, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, ווילי וורקמן 14 ו-6 ריבאונדים, ג'ון אגבונו 11, 7 ריבאונדים ו-2 חסימות, סולימאן בריימו (6 ריבאונדים) ונועם דוברת 7 כל אחד, אדם אריאל 6, קיי סי ריברס 5, איתי שגב 4 ו-7 ריבאונדים, עמית גרשון 2.

קלעו להפועל חיפה: ג'יימס אניס 26 ו-10 ריבאונדים (6/9 לשלוש), עמית שמחון 13, קאדים אלן 12, ג'יימס דיקי 7, וויל ריימן 5, אופק אביטל ואיגור נסטרנקו 2 כל אחד. גרגורי ורגאס לא קלע ב-34 דקות על הפרקט.

ג'יילן אדאמס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ירושלים שמרה על הפסגה, הרבה בזכותו. אדאמס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

בריימו, אדאמס ודוברת הריצו את הירושלמים ל-0:7 בפתיחה, שמחון ואניס העירו מעט את החיפאים ודיקי קבע 8:5, אבל בריימו הגדיל בחזרה, וורקמן ושגב נכנסו מהספסל והמארחת קלעה 11 נקודות ללא מענה בדרך ליתרון 14. דיקי עצר את הסחף במהלך של סל ועבירה, אלא שאריאל ירה שלשה בצד השני וסל של וורקמן העמיד את התוצאה על 8:24 בסוף הרבע.

רבע 2:

אלן קלע מהקו ואז הוסיף שלשה, אניס ירה עוד אחת מחוץ לקשת אבל אדאמס הגיב בצד השני וקבע 18:35. אלן קבר עוד שלשה, אגבונו הטביע תוך סחיטת עבירה, אדאמס רשם עוד שתיים והסנטר הירושלמי העלה ל-21:42. ריימן קלע נקודות ראשונות, אריאל צלף לשלוש, שמחון ואניס השיבו באותו מטבע והקטינו ל-17 הפרש, לפני שהאחרון דייק פעמיים מהקו - 31:46 בהפסקה.

גרגורי ורגאס, הפועל חיפה. ברני ארדוב
הפועל חיפה מתקשה. ורגאס/ברני ארדוב

רבע 3:

אניס המשיך ביכולת הטובה והוריד לפער חד ספרתי, ריימן השלים ריצת 2:14, שגב קלע בצד השני, אלן דייק פעמיים מהקו אבל אדאמס העמיד את התוצאה על 42:52. בריימו תיקן החטאה, שמחון צלף שלשה, אדאמס סידר לוורקמן נקודות קלות וריימן צימק לתשע הפרש. וורקמן הוסיף עוד סל קל, אדאמס תרם שתי קליעות עונשין ואגבונו העלה ל-47:61. אחרי נקודות של נסטרנקו, אגבונו וריברס קלעו בצד השני ואופק אביטל חתם את הרבע השלישי ב-51:65 להפועל ירושלים.

רבע 4:

אגבונו קבר עוד דאנק בדרך לשלוש נקודות במהלך, אניס השיב בשלשה אבל אדאמס סיים מתפרצת בהצלחה והעלה ל-54:69. ריברס המשיך את המומנטום בשלשת בכורה, דיקי צימק ואניס ירה עוד פעמיים מעבר לקשת - 74:62. סל של אדאמס מחצי מרחק לווה בעבירה טכנית לחובתו, שמחון קלע מרחוק אבל גארד ירושלים גמר עניין מקו העונשין. וורקמן ושמחון התכבדו בסל האחרון של כל קבוצה, 67:80 לאדומים מהבירה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully