וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ראשון לציון ובאר שבע ממשיכות במאבקי התחתית שלהן

17.4.2022 / 15:05

המחזור ה-24 בליגת העל: הקבוצה מעיר היין תקווה לעצור את שאיפות הפלייאוף של גלבוע/גליל (20:30), בעוד באר שבע, המדורגת מקום מעליה, תארח את הפועל אילת (18:30)

משחקי הבית התחתון בליגת העל יימשכו מחר (שני). בראשון לציון תארח הקבוצה המקומית, הנועלת את טבלת ליגת העל, את הפועל גלבוע/גליל שחולמת על הפלייאוף (0:2 לגלבוע במשחקים העונה עד כה). הפועל באר שבע תנסה לברוח לכתומים כשתארח בבית את הפועל אילת (1:1 בין הקבוצות במשחקים עד כה העונה).

שחקני מכבי ראשון לציון, דיימון סימפסון, טו הולוואי. דני מרון
נועלת הטבלה זקוקה לניצחון. סימפסון והולוואי/דני מרון

מכבי ראשון לציון - הפועל גלבוע/גליל (20:30)

הנתונים: 33 מפגשים עד היום בין הקבוצות כשהמאזן עומד על 13:20 לטובת גלבוע/גליל, כולל 8:9 במשחקים בבית מכבי. ההפסד ב-24 הפרש בנס ציונה היה השישי העונה של הכתומים ביותר מ-20 הפרש. בעוד בביתה לגלבוע יש רצף של שלושה ניצחונות, מחוץ לגן נר היא ניצחה פעם אחת בלבד בארבעת המשחקים האחרונים.

במרכז ההתמודדות: נתנאל ארצי. קפטן גלבוע לשעבר ינסה לעזור לקבוצתו הנוכחית להישאר עם סיכוי ריאלי להישארות בליגת העל.

בכמה מילים: התבוסה בנס ציונה בשבוע שעבר מנעה ממכבי ראשון לציון להתקרב לעמדה שבה היא תלויה בעצמה במאבקי ההישרדות. הכתומים יודעים שחלון ההזדמנויות שלהם להישארות הולך ונסגר והם יהיו חייבים לנצח את גלבוע בבית, בלי שום קשר לתוצאה שתגיע קודם לכן מבאר שבע. בגלבוע קיבלו הזדמנות אמיתית לפלייאוף בזכות הניצחון על אילת בשבוע שעבר. הצפוניים יודעים שאם ימשיכו בכושר הנוכחי, הם עשויים להגיע למחזורי הנעילה עם סיכוי אמיתי להיכנס לרבע גמר הפלייאוף.

שחקני הפועל אילת, רועי הובר, חואקין שוכמן, צוף בן משה. דני מרון
ינצחו בבאר שבע? שחקני הפועל אילתצ/דני מרון

הפועל באר שבע - הפועל אילת (18:30)

הנתונים: עד הניצחון של אילת בבאר שבע לפני שבועיים, רשמה הקבוצה מבירת הנגב רצף של חמישה ניצחונות בשישה משחקים על יריבתה מדרום. לבאר שבע רצף ההפסדים הנוכחי הארוך בליגת העל - חמישה הפסדים ברציפות. המשחק הנוכחי יהיה הרביעי ברציפות של אילת מחוץ לביתה.

במרכז ההתמודדות: אנטוניו בלקני. אחרי הבכורה המרשימה נגד הפועל תל אביב ינסה הגארד להוביל את קבוצתו לניצחון משמעותי.

בכמה מילים: בהפועל באר שבע סופרים חמישה הפסדים ברציפות, אבל הפער שלהם ממכבי ראשון לציון יציב ועומד על שני משחקים. הדרומיים יודעים שניצחון על אילת יקרב אותם משמעותית להישארות בליגה, וכדי לעשות זאת הם יקוו לעוד משחק טוב של הרכש החדש אנטוניו בלקני, שהרשים בדרייב אין. באילת פספסו הזדמנות להיצמד לפלייאוף בשבוע שעבר כשהפסידו לגלבוע/גליל, כשהפסד נוסף יסתום את הגולל סופית על סיכויה של הקבוצה לשחק ברבע גמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully