וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה את דנבר, פילדלפיה גברה על טורונטו

קרי חזר אחרי חודש, פול כיכב עם 30 נקודות בבכורה בפלייאוף והווריירס עלו ליתרון ראשון עם 107:123, גם הסיקסרס ב-0:1 בסדרה בזכות 111:131. דאלאס התקשתה בלי דונצ'יץ' והפסידה את יתרון הביתיות ליוטה, מינסוטה ניצחה בממפיס

דני אבדיה בישראל/קובי אליהו

לזה קוראים חג שמח. הפלייאין נגמר ופלייאוף ה-NBA יצא לדרך אמש (שבת). בכוס הראשונה התכבדו דאלאס ויוטה, שסיפקו את הסחורה עם מותחן בטקסס, ולאחר מכן גם מינסוטה לקחה את יתרון הביתיות עם 117:130 בממפיס. בלילה, פילדלפיה ביכולת משובחת גברה על טורונטו וגולדן סטייט קיבלה בחזרה את סטף קרי בניצחון על דנבר

סטף קרי שחקן גולדן סטייט. רויטרס
חזר בדיוק בזמן. סטף קרי/רויטרס

גולדן סטייט (3) - דנבר 107:123 (6) (0:1 לגולדן סטייט)

סטף קרי שב לפרקט אחרי כחודש כשעלה מהספסל ל-22 דקות עבור הווריירס וגם קלע 16 נקודות, אבל מי שגנב את ההצגה היה ג'ורדן פול שבהופעת הבכורה שלו בפלייאוף קלע 30 נקודות (לא החטיא כלל במחצית הראשונה שאותה סיים עם 17 נקודות), בדרך לניצחון וליתרון ראשון בסדרה על חשבון החבורה של ניקולה יוקיץ'.

חזרה לפליאוף הייתה זו גם עבור קליי תומפסון, שנעדר בשלוש השנים האחרונות מהמעמד והוא השיב עם 19 נקודות - מהן חמש שלשות - כדי להשלים שלישייה קטלנית יחד עם קרי ופול, כזו שדנבר לא יכולה הייתה לעצור על אף שיוקיץ' ניסה להתמודד איתה, אבל 25 הנקודות שלו (12 מ-25 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים לא הספיקו. גם וויל בארטון בלט עם 24 נקודות עבור הנאגטס.

עוד בוואלה!

הושלמה תמונת הפלייאוף: אטלנטה שמינית במזרח, הקליפרס הודחו

לכתבה המלאה
שחקני פילדלפיה, ג'יימס הארדן, טייריס מקסי. Tim Nwachukwu, GettyImages
פתיחה סופר משכנעת. הארדן ומקסי/GettyImages, Tim Nwachukwu

פילדלפיה (4) - טורונטו 111:131 (5) (0:1 לפילדלפיה)

ג'יימס הארדן הצטרף במהלך העונה לג'ואל אמביד במטרה שהסיקסרס יתחרו ואולי גם יזכו באליפות הראשונה שלהם מאז 1983, ועל פי הדרך בה פילדלפיה החלה את הפלייאוף היא בהחלט יכולה להרשות לעצמה לחלום. אחד הצמדים הקטלניים ב-NBA לא הותיר סיכוי לראפטורס בפתיחת הסדרה, אבל מי שהפתיע ובגדול היה טייריס מקסי שקלע זריקות מטורפות, שלשות ממרחקים שסטף קרי משתעשע איתם ובהחלט עשה ככל שעולה על רוחו במשחק בו קלע 38 נקודות (שיא קריירה) ומהן 21 ברבע שלישי מטורף שבו אלפי הצופים ביציעים יצאו מדעתם.

לכך הארדן הוסיף 22 נקודות ו-14 אסיסטים ואמביד קלע 19 נקודות והוריד 15 כדורים חוזרים, אך יש לציין ששני הכוכבים קלעו רק 11 זריקות מ-32 משותפות שלהם מהשדה. מי שעוד בלט היה טוביאס האריס עם 26 נקודות. מנגד, את קלעי הראפטורס הוביל פסקל סיאקם עם 24 נקודות ב-50 אחוז מהשדה ואו ג'י אנונובי תרם 20. פרד ואן וליט קלע 18, אך ביצע שש עבירות ונטש את הפרקט מוקדם משתכנן.

רודי גובר, שחקן יוטה ג'אז. Tom Pennington, GettyImages
שליטה אבסולוטית ברחבות. גובר/GettyImages, Tom Pennington

דאלאס (4) - יוטה (5) 99:93 (0:1 ליוטה)

המאבריקס והג'אז לא נפגשו בפלייאוף מאז הסיבוב הראשון ב-2001 ואז הטקסנים ניצחו 1:3 - כשהם היו מדורגים 5 ויוטה 4. הפעם התהפכו היוצרות ובינתיים גם התוצאה. המאבריקס חסרו את לוקה דונצ'יץ' הפצוע, עשו הכול כדי להוכיח שהם יכולים גם בלעדיו - אבל נכנעו וממשיכים להתגעגע.

היתרון החליף צד כמה פעמים במחצית הראשונה וברבע השלישי יוטה התחילה לברוח עד שעלתה בהמשך ל-75:86. סוף? לא מבחינת המאבס. ספנסר דינווידי ומקסי קליבר קירבו את דאלאס בחזרה ושלשה של האחרון 2:12 דקות לסוף צימקה ל-91:92. בצד השני דונובן מיטשל נראה קצת קפוא, אבל רויס אוניל תפר שלשה גדולה שסגרה סיפור.

מיטשל התגבר על פתיחת משחק לא מפוקסת והוביל עם 32 ב-10 מ-29 מהשדה. בויאן בוגדנוביץ' הוסיף 26, אבל לא פחות מהם - האיש של הג'אז הערב היה רודי גובר, עם שליטה מוחלטת ברחבות. הצרפתי זרק פעם אחת מהשדה (ופספס), סיים עם 5 מהקו, אבל גם עם 17 ריבאונדים, 3 חסימות והטלת מורא על כי מי שניסה להיכנס לשטח שלו. בהיעדרו של דונצ'יץ', ג'יילן ברנסון לקח פיקוד וקלע 24 עבור דאלאס. דינווידי הוסיף 22 ו-8 אסיסטים, אבל גם איבוד ברגע מכריע.

ממפיס (2) - מינסוטה (7) 130:117 (0:1 למינסוטה)

ההפתעה הראשונה של יום המשחקים הראשון בפלייאוף הגיעה מהטימברוולבס. במשחק בו ג'ה מוראנט קלע 32 נקודות ומסר 8 אסיסטים עבור הגריזליס, היה זה אנתוני אדוארדס שהשתלט על העניינים וגם הוא בהופעת הבכורה בפלייאוף כיכב ובענק עם 36 נקודות כדי להכניע את המדורגת שנייה במערב בתום העונה הסדירה. קארל אנתוני טאונס הוסיף 29 נקודות ו-13 ריבאונדים, מליק ביזלי 23 נקודות, ג'יידן מקדניאלס תרם 15 וגם פטריק בברלי ודיאנג'לו ראסל קלעו 10 נקודות כל אחד ונראו רעננים אחרי הניצחון על לוס אנג'לס קליפרס בשבת בפליי-אין. בממפיס היה זה דילון ברוקס שהוסיף 24 נקודות והתקשה לסייע למוראנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully