וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן בישל ב-2:2 של ויאדוליד, שתי דקות לביברס נאתכו בדרבי

החלוץ הכין לטוני וייה שהשלים מהפך, אבל אלמריה השוותה לקראת הסיום. קשר פרטיזן נכנס בדקה ה-88 בתיקו המאופס מול הכוכב האדום

שון וייסמן, שכבש כבר 16 שערים העונה בליגה השנייה בספרד, בישל הערב (שבת) במשחק הצמרת מול אלמריה, אך האורחת חילצה 2:2 בדקה ה-88 ומנעה מוויאדוליד לעקוף אותה וגם לעלות למקום הראשון. רוקה מסה השווה בדקה ה-23 והחלוץ הישראלי (90 דקות) הכין לטוני וייה שהשלים מהפך בדקה ה-48, אבל הבלם רודריגו אלי איזן שתי דקות לסיום והשאיר את הצמרת בעינה. אייבר בפסגה עם 68 נקודות (אחרי 2:2 מול לאס פלמאס), אלמריה שנייה עם 67 ובמקום השלישי שמוביל רק לפלייאוף ניצבת ויאדוליד עם 66.

ביברס נאתכו נכנס בדקה ה-88 והיה שותף לאווירה המטורפת בדרבי של בלגרד, שהפעם לא סיפק שערים והסתיים ב-0:0 שהשאיר את הכוכב האדום עם יתרון של שתי נקודות בפסגת הליגה הסרבית. פרטיזן קיוותה לנצח את יריבתה בפתיחת הפלייאוף העליון, אחרי 1:1 והפסד 2:0 במהלך העונה הסדירה, אבל לשתי הקבוצות היו מצבים בודדים והסטטוס-קוו נשמר. בפלייאוף יש עוד שישה מחזורים.

הכוכב האדום בלגרד מול פרטיזן בלגרד. רויטרס
איזו אווירה. הדרבי של בלגרד/רויטרס

* עילאי אלמקייס שיחק דקה אחת כמחליף וג'וזף גנדה לא נכלל בסגל של אנדי הרצוג, כשאדמירה ניצחה 1:2 בחוץ את הארטברג ועלתה למקום הראשון בפלייאוף התחתון באוסטריה, חמש נקודות מעל יריבתה שנותרה אחרונה ובמקום ממנו יורדים ליגה.

* עידן גולן עלה מהספסל בדקה ה-82 והיה שותף להפסד הביתי של וולונטאר 1:0 לארג'ש בפלייאוף העליון ברומניה. מרטין ראינוב, אקס מ.ס. אשדוד, הכריע שתי דקות לפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully