וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובסוהאן הפצוע מחוץ לסגל ירושלים, בראון חוזר אצל הפועל תל אביב

16.4.2022 / 20:01

המחזור ה-24 בבית העליון והתחתון: מוליכת הטבלה מהבירה תרצה לשמור על מקומה נגד הפועל חיפה החמישית (19:30). אחרי חודש מחוץ למגרשים, כוכב הפועל תל אביב חוזר מול נס ציונה (17:00)

משחקי הבית העליון והתחתון בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (ראשון). הפועל ירושלים תנסה לשמור על המקום הראשון שלה בטבלה כשתארח את הפועל חיפה החמישית (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה בליגה). בבית התחתון תארח הפועל תל אביב, עם ג'ייקובן בראון אחרי למעלה מחודש, את עירוני נס ציונה (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה בליגה).

קייזר גייטס, הפועל ירושלים. קובי אליהו
חוזר לסגל הירושלמי. קייזר גייטס/קובי אליהו

הפועל ירושלים - הפועל חיפה (19:30)

הנתונים: מאז שובה לליגה הבכירה, הפועל חיפה גברה על הפועל ירושלים בארבעה מחמשת המפגשים ביניהן. הירושלמים מחזיקים במאזן הבית הכי טוב בליגה עם 11 ניצחונות מ-12 משחקים בפיס ארנה, בעוד לחיפה מאזן החוץ הכי חלש מבין קבוצות הבית העליון: 8:3 בלבד. עמית שמחון זקוק ל-33 נקודות כדי להיות השחקן ה-72 בהיסטוריה של ליגת ווינר סל עם 3,000 נקודות בקריירה.

במרכז ההתמודדות: ג'יימס אניס. הפורוורד שהגיע מה-NBA רחוק מלהרשים מאז הגעתו, אך בחיפה ממשיכים לתת לו את הקרדיט ולהלבישו.

בכמה מילים: הפועל ירושלים רוצה לשמור על המקום הראשון בטבלה, והיא תעשה זאת אם תנצח את הפועל חיפה, אך הפסד יוריד אותה מהפסגה. האדומים יעלו למשחק ללא רטין אובסוהאן שנפצע באימון השבוע בידו, וקייזר גייטס יחזור לסגל אחרי תקופה ארוכה שלא התלבש. בירושלים מאמינים שלמרות החיסרון יוכלו לגבור על חיפה שגברה עליהם רק בחודש שעבר בחוץ. בהפועל חיפה התאכזבו מהתבוסה הביתית לבני הרצליה בשבוע שעבר, אך החליטו לא לבצע שינוי בסגל וסקוטי ג'יימס ימשיך לא להתלבש. בקבוצה מהכרמל יודעים שהפסד נוסף והם מאבדים סופית את הסיכוי לתפוס את יתרון הביתיות בפלייאוף.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
על חשבון פול סטול. ג'ייקובן בראון/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - עירוני נס ציונה (17:00)

הנתונים: כל חמשת המפגשים ביניהן הוכרעו בפער דו-ספרתי, כולל כמובן את השלושה שנערכו העונה: 79:105 לאדומים בחוץ בגביע ווינר, 76:90 לכתומים בבית בסיבוב הראשון ו-83:99 להפועל תל אביב בחודש שעבר בדרייב אין. דני פרנקו יהפוך לשביעי בתולדות ליגת ווינר סל עם 400 משחקים על הקווים כמאמן ראשי ועד סיום העונה הרגילה הוא צפוי להשתוות במקום השישי אי פעם לעודד קטש.

במרכז ההתמודדות: ג'ייקובן בראון. אחרי למעלה מחודש מחוץ למגרשים, הגארד של הפועל תל אביב חוזר כדי לנסות לעזור לה להתקרב להבטחת המקום השביעי בטבלה.

בכמה מילים: הקרב על המקום השביעי בטבלה. הפועל תל אביב לא הציגה כדורסל גדול נגד הפועל באר שבע, אבל ניצחה, והיא מעודדת בעיקר מהחזרה של ג'ייקובן בראון אחרי חודש לסגל. בראון חוזר במקומו של פול סטול והאדומים יצטרכו תפוקה ממנו מול הקו האחורי של נס ציונה. הכתומים מגיעים אחרי ניצחון על ראשון לציון, ואם ינצחו יעקפו את הפועל תל אביב. וויין סלדן ערך בכורה מחודשת מוצלחת בשבוע שעבר, וימשיך לקבל את הקרדיט על חשבון סימי שיטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully