וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולהאם עלתה רשמית לפרמיירליג, מיטרוביץ' הגיע ל-40 שערי ליגה

קבוצתו המיועדת של מנור סולומון הביסה 0:3 את פרסטון ושבה לליגה הבכירה בפעם השלישית בחמש עונות. החלוץ הסרבי רחוק שני שערים מהשוואת שיא בן 29 שנה

השער הראשון שכבש לואיס דיאס לזכות ליברפול נגד מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

אבי לוזון אישר שמעברו של מנור סולומון משחטאר דונייצק לפולהאם קרוב לסיכום, גם העיתונאים הבכירים ביבשת פרסמו שהעסקה סגורה ונראה שכל שנותר הוא לברך את מנור סולומון על הצטרפותו הצפויה לפרמיירליג. בימים הקרובים עשויה לצאת ההודעה הרשמית שתבשר על רכישת סולומון על ידי פולהאם, שהערב (שלישי) הבטיחה רשמית את חזרתה לפרמיירליג בפעם השלישית בחמש העונות האחרונות.

אחרי שפולהאם פספסה הזדמנות להעפיל ביום שישי כשנכנעה לדרבי קאונטי (שאתמול ירדה לליגה השלישית), הערב הקוטג'רס חגגו בביתם עם 0:3 על פרסטון ובזכות הניצחון פתחו יתרון של 16 נקודות מנוטינגהאם פורסט החמישית, הקבוצה היחידה שעוד היה לה סיכוי לחלוף על פני פולהאם מכיוון שהיא עם שני משחקים חסרים. בקרב על אליפות הצ'מפיונשיפ, פולהאם מובילה בתשע נקודות על בורנמות' שגם לה משחק חסר.

אלכסנדר מיטרוביץ' ושחקני פולהאם. Ryan Hiscott, GettyImages
בעונה הבאה הם בפרמיירליג. שחקני פולהאם/GettyImages, Ryan Hiscott

החלוץ הסרבי אלכסנדר מיטרוביץ' כבש הערב פעמיים, בדקות 9 ו-41, והגיע ל-40 שערים ב-40 משחקים העונה בצ'מפיונשיפ - הוא רחוק שני שערים מהשוואת שיא מיתולוגי בן 29 שנה ששייך לגאי וויטינגהאם מפורטסמות' שכבש בזמנו 42 שערים. משחק שני ברציפות כבש גם הכוכב הצעיר פאביו קרבאליו, שעובר לליברפול בתום העונה ולמעשה בכסף שיתקבל עבורו, יירכש מנור סולומון.

כאמור, קבוצתו המיועדת של מנור סולומון, אם וכאשר יחתום שם, מתנדנדת בשנים האחרונות בין הפרמיירליג לצ'מפיונשיפ: היא עלתה בחזרה לליגה הטובה בעולם בעונת 2017/18 תחת סלבישה יוקאנוביץ', אקס מכבי תל אביב, אולם מיד לאחר מכן נשרה בחזרה לליגת המשנה אחרי שצברה 26 נקודות בלבד וספגה 81 שערים ב-38 מחזורים - יותר מכל קבוצה אחרת באותה העונה. גם בעונת 2019/20 הקוטג'רס השיגו את הכרטיס לפרמיירליג, אבל לא השכילו לשרוד. כעת עלו בפעם השלישית בחמש עונות ואין ספק שהמטרה בעונה הבאה תהיה לשים קץ לחוסר היציבות ולתקוע יתד בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully