וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה יותר מבסדר: 17 נקודות לים מדר בניצחון פרטיזן בלגרד

הרכז הצטיין ב-77:98 על ציבונה זאגרב בליגה האדריאטית. בגרמניה: בלאט וזוסמן היו שותפים ל-73:78 של אלבה ברלין על אולם

אלבה ברלין סיימה את עונת היורוליג במקום העשירי וכעת היא מתפנה למאבקי האליפות בליגה הגרמנית. הערב (שישי) אירחה קבוצתם של יובל זוסמן ותמיר בלאט את אולם וגברה עליה 73:78, במשחק בו נטלו חלק גם שני הישראלים.

אלבה קלעה ב-35 אחוז בלבד בזריקות לשתי נקודות, אבל 11 שלשות מ-25 ניסיונות עשו את ההבדל וסידרו לה ניצחון ביתי חשוב על המדורגת חמישית בטבלה שכבר מחקה פיגור דו ספרתי ברבע האחרון. יובל זוסמן שותף ל-24:02 דקות ובמהלכן קלע 7 נקודות ולקח חמישה כדורים חוזרים, בעוד תמיר בלאט שותף 18:02 דקות, קלע 5 נקודות, מסר 6 אסיסטים וסיים עם ריבאונד אחד. היה זה משחק השלמה מהמחזור ה-24 ולאחריו יש לאלבה 20 ניצחונות מ-26 משחקים, רחוקה שלושה ניצחונות מהמוליכה בון שלה ארבעה משחקים עודפים לעומת הברלינאים.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הופעה נהדרת בערב החג. ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

עוד היום בערב החג, גם פרטיזן בלגרד וים מדר עלו על הפרקט והם הביסו 77:98 את ציבונה זאגרב במסגרת המחזור ה-26 בליגה האדריאטית. מוליכת הליגה (4:22) לא התקשתה לברוח לאורחת מקרואטיה וירדה ליתרון דו ספרתי של 16:27 כבר בתום הרבע הראשון, יתרון שלמעשה היא שמרה עליו עד הסיום.

ים מדר הצטיין ולראיה סיים כקלע המוביל של פרטיזן עם 17 נקודות באחוזים נפלאים (7 מ-8 בזריקות לשתי נקודות, 1 מ-3 מחוץ לקשת), לקח שלושה כדורים חוזרים, חילק שני אסיסטים וגם חטף כדור ב-26 דקות על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully