וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי, קליי ודריימונד חוזרים לפלייאוף: "פאק כולם, יחד אנחנו קטלניים"

גולדן סטייט חוזרת לבמה המרכזית אחרי שנתיים, ושלושת הכוכבים לא מבינים את הזלזול: "כולם מהמרים שנודח, אבל המטרה עדיין אליפות"

סטפן קרי מתאמן לקראת הפלייאוף/מתוך טוויטר

שנתיים אחרי ההופעה האחרונה בפלייאוף, שלוש שנים מאז ששלושת הכוכבים שיחקו יחד במשחק חשוב באמת, גולדן סטייט חוזרת לבמה הגדולה. הווריירס יפגשו בסיבוב הראשון את הנאגטס ואת המועמד המוביל ל-MVP ניקולה יוקיץ' בסדרה שתצא לדרך בלילה שבין שבת לראשון, אבל למרות שהפרשנים מפקפקים ביכולת שלהם להגיע רחוק וגם סטיב קר מנמיך ציפיות, הכוכבים מסתכלים על זה אחרת.

"פאק כולם, פאק על כל מי שאומר שאני או קליי או סטף לא יכולים להוביל קבוצה לבד. אתם יודעים מה? אתם צודקים. ניצחתם. אנחנו באמת לא מסוגלים. אנחנו לא מסוגלים לעשות את זה בלי החברות בינינו, בלי החיבור בינינו", אומר דריימונד גרין, ומצהיר: "אבל כשאנחנו משחקים יחד, אנחנו ממש ממש טובים. אנחנו קטלניים".

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, דריימונד גרין, קליי תומפסון חוגגים. רויטרס
ושמישהו ינסה לעצור אותם. קרי, גרין ותומפסון/רויטרס

קליי תומפסון, שחוזר לפלייאוף לראשונה מאז רצף הפציעות שלו, טוען שלמרות הציפיות הנמוכות מהווריירס, "המטרות שלי לא השתנו אפילו קצת ביחס לפעמים הקודמות בפלייאוף. המטרה שלי היא לזכות בעוד אליפות, זה הכל. מבחינתי, זה קרוב. אנחנו יודעים כמה קשה להגיד לשם וכן, ברור שזו תקופה אחרת, אבל מחכה לנו הזדמנות גדולה, גדולה מאוד".

במשך רוב העונה טריו הכוכבים של הווריירס התקשה לשחק יחד לאורך זמן, תומפסון חזר תוך כדי העונה, גרין סבל מכמה פציעות וכך גם קרי, שצפוי לחזור מפציעה נוספת היישר למשחק הראשון מול דנבר. אבל החיבור בין השלושה כמעט אוטומטי, ומניסיון העבר הם יודעים היטב לקראת מה הם הולכים.

"אף אחד לא מהמר עלינו, אף אחד לא מאמין שננצח, שנגיע לגמר. אף אחד, אולי חוץ מהמשפחות שלנו", מבין קרי. "מבחינתי זה בסדר. אני יודע שכל מה שאנחנו צריכים זה כמה ניצחונות, ומשם להמשיך קדימה. לכל פלייאוף יש חיים משלו".

סטיב קר, לעומתם, בכל זאת מרגיש שהציפיות מהקבוצה אחרות. "לפני ארבע שנים, כשהגענו לפלייאוף ידענו שרק זכייה באליפות תהיה נחשבת לעמידה במטרות. היום אנחנו קבוצה שונה, ואין לנו שום ציפיות. אני לא מגיע לפלייאוף וחושב רחוק מדי, אלא רק על המשחק הקרוב נגד דנבר. במובנים מסוימים, זה יותר כיף. אולי זה לא כיף כמו לאמן את אחת הקבוצות הכי גדולות אי פעם, אבל זה אתגר חדש, ושונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully