וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד ביקרו את החילוף של זהבי: "כובש מספיק כדי להשתיק את המבקרים"

ואן הוידונק קטל את שמידט על ההוצאה של זהבי ב-2:1 ללסטר, בתקשורת ההולנדית בעיקר החמיאו אבל גם ציינו: "לא מספיק מהיר". זהבי קורא לחבריו לשכוח במהירות מההדחה: "אין זמן להתאבל"

שער היתרון של ערן זהבי עבור פ.ס.וו איינדהובן נגד לסטר/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן סיימה את דרכה הערב (חמישי) בקונפרנס ליג בצורה אכזרית במיוחד. ההולנדים הגיעו לגומלין רבע הגמר מול לסטר אחרי 0:0 באנגליה ואף עלו ליתרון משער נהדר של ערן זהבי, אך השועלים הבקיעו בדקות ה-77 וה-88 בדרך ל-1:2 דרמטי שסידר להם את המקום בחצי הגמר.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג. רויטרס
פ.ס.וו צריכה להשאיר את ההפסד מאחור. זהבי/רויטרס

החלוץ הישראלי התייצב למסיבת העיתונאים בסיום ההפסד ואמר: "פ.ס.וו יכולה להביט לאחור על קמפיין אירופי טוב. צריכים להרים את הראש לקראת גמר הגביע ביום ראשון נגד אייאקס, אין זמן להתאבל".

עבור זהבי, השער שהכניע את קספר שמייכל היה השמיני שלו העונה באירופה, ובכך הוא השווה את שיא המועדון שנקבע על ידי ווילי ואן דר קויילן בעונת 1974/75 וג'רי דייקרס בעונת 1977/78. בעקבות השוואת השיא, החלוץ הישראלי סחט מחמאות מעיתונאי "ED", ריק אלפרינק: "לפ.ס.וו יש חלוץ נהדר. לפעמים יש לו שני משחקים לא טובים אבל הוא כובש מספיק שערים כדי שלא יגידו עליו שהוא לא טוב".

עוד בוואלה!

ערן זהבי כבש, אך לסטר הפכה והדיחה את פ.ס.וו מהקונפרנס ליג

לכתבה המלאה
ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
החילוף הגיע מאוחר מדי? זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

חמש דקות אחרי שער השוויון של ג'יימס מדיסון, רוג'ר שמידט ניסה לרענן את השורות והכניס את ויניסיוס לחוד במקום זהבי בדקה ה-82. שש דקות בלבד לאחר מכן הגיע שער הניצחון של האורחת, ולמרות השער של הישראלי, ב"טלחראף" טענו כי החילוף הגיע בשלב מאוחר מדי: "החלפת זהבי הייתה יכולה להגיע מוקדם יותר, הוא התקשה בשטחים הפתוחים".

גם לדבריו של שחקן העבר פייר ואן הוידונק, מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט טעה בחילופים שביצע, כשבין היתר הוציא את ערן זהבי בדקה ה-80. "פ.ס.וו ניסתה לשחק על מהירות עם שחקנים כמו זהבי, פרמן ומריו גצה, וזה פשוט לא יכול לעבוד. על הספסל חיכו שחקנים מהירים יותר, גם אם הם פחות טובים. לזהבי הייתה הזדמנות גדולה אחת כשהוא נשלח לעומק, אבל לא היה מספיק מהיר כדי להגיע למסירה הפנטסטית הזו". לדבריו של ואן הוידונק, ההוצאה של זהבי פגעה בפ.ס.וו. "קרלוס ויניסיוס שנכנס במקומו הוא שחקן אחר לגמרי. הוא חלוץ פיזי מאוד, וזה לא מה שאתה זקוק לו בדקות כאלה. רק אחרי שלסטר עלתה ליתרון, זה היה הרגע להשתמש בחלוץ כמוהו".

ערן זהבי. פ.ס.וו איינדהובן. Jeroen Meuwsen/BSR Agency, GettyImages
לא מספיק מהיר? זהבי/GettyImages, Jeroen Meuwsen/BSR Agency

בתקשורת ההולנדית העניקו לזהבי ציונים טובים על ההופעה במשחק. באתר "Voetbalprimeur" חילקו לו ציון 6.5 ונימקו: "הוא נכנס לרחבה כמו שד כשכבש. בדיוק בשביל זה פ.ס.וו הביאה אותו. הייתה לו אפשרות להכפיל את התוצאה במחצית השנייה, אבל הוא נגח מעל השער".

באתר "Voetbalnieuws" חילקו לזהבי ציון זהה וכתבו: "כמו בשבוע שעבר, זהבי התקשה מאוד מול שני הבלמים החזקים של לסטר. ברגע הראשון שהיה לו מרחב פעולה, הוא היה מדויק, אבל ביתר הזמן הוא לא הגיע מספיק לרחבה. הוא לא הצליח להחזיק בכדור למשך זמן, ולא היה מספיק מהיר כדי להגיע לכדורי העומק שנשלוח לעברו".

גם ב"דיילי מייל" האנגלי קיבל זהבי ציון 6.5, וציינו ש"הוא ניצל עד תום טעות כפולה של לסטר, תחילה של יורי טילמאנס שאיבד את הכדור ובסוף גם של קספר שמייכל סגר לא טוב את הפינה הרחוקה".

פ.ס.וו נותרה כעת עם המסגרות המקומיות בלבד וכאמור כבר בראשון הקרוב היא תפגוש את אייאקס בגמר הגביע ההולנדי. שתי הקבוצות מתמודדות ראש בראש גם על תואר האליפות, כאשר חמישה מחזורים לסיום הקבוצה מאמסטרדם מוליכה בארבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully