וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה המומים מה"ביזיון" של אתלטיקו, בספרד מבקרים את ה"צביעות" של סיטי

חילופי האשמות אחרי הסערה בוונדה מטרופוליטנו: הפרשנים באנגליה קטלו את אתלטיקו וכינו אותה "הקבוצה המלוכלכת בעולם", בספרד עקצו את גווארדיולה: "בסוף, כולם משחקים כמו סימאונה"

התקציר: מנצ'סטר סיטי וליברפול נפרדו ב-2:2 מרתק במשחק העונה באנגליה/ספורט1

משחק הגומלין בין אתלטיקו מדריד למנצ'סטר סיטי אמנם לא הניב שערים, אבל בהחלט עורר סערה. העימותים בין השחקנים על כר הדשא ולאחר מכן גם בירידה לחדרי ההלבשה, עוררו תגובות נזעמות, בעיקר באנגליה שם האשימו את אתלטיקו מדריד ב"התנהגות ביזיונית".

"לא ראיתי דבר כזה בחיים. זו התנהגות שפלה, מגעילה. אתלטיקו היא כנראה הקבוצה המלוכלכת בעולם כולו, הם צריכים להתבייש", אמר ריו פרדיננד. ג'וליאן לסקוט ביקר גם את דייגו סימאונה, שתרם לאווירה האלימה כשמחא כפיים בזלזול בכל פעם ששחקן מנצ'סטר סיטי נשכב על כר הדשא וכביכול בזבז זמן. "עשר הדקות האחרונות היו בלתי נסבלות. אלה תמונות שאסור לראות כשמדובר במאמן בכיר ובקבוצה מהטופ העולמי", אמר.

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
גם הוא חוטף. סימאונה/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

מנגד, גם בספרד נשמעה ביקורת חריפה על מנצ'סטר סיטי, שהואשמה בצביעות. לפני ובין המשחקים התהדרו פפ גווארדיולה והתקשורת האנגלית בסגנון המשחק המהנה יותר שלהם, כביכול, אבל במשחק אתמול לא בחלו באף אמצעי כדי לשמור על התוצאה.

"בסופו של דבר, כל המאמנים עושים את מה שסימאונה עושה. פפ גווארדיולה 'עשה אתלטיקו' וגרם לשחקנים שלו לבזבז זמן, ואין לו סיבה להתנצל על זה. כל דבר אחר שהוא יגיד, זו צביעות", ציינו ב"מארקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully