וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממועדוני החשפנות למגרש הכדורגל: כוכבת פורנו פרצה בעירום לדשא

14.4.2022 / 11:15

משחק עונה בליגה השלישית בהולנד הופסק לאחר ש"פוקסי" התחמקה מהאבטחה ועלתה לדשא כשהיא מתעטפת בדגל של ריינסבורגסה בויז. ההסבר מפתיע

ממועדון חשפנות למגרש: כוכבת פורנו פרצה בעירום לדשא/מתוך טוויטר

אוהדי כדורגל לפעמים חושבים על המעשים המטורפים והקיצוניים ביותר בניסיון לעודד, לתמוך ולהוביל את קבוצתם לניצחון. מי שסיפקו לכך הוכחה נוספת הם אוהדי ריינסבורגסה בויז, קבוצה מהליגה השלישית בהולנד שבחרו במהלך די קיצוני וכזה שגם כשל לחלוטין במבחן התוצאה.

המקרה התרחש בנובמבר 2018, אבל רק כעת, כך נראה, ניתן ההסבר לאירוע הביזארי במשחק בין ריינסבורגסה בויז ל-AFC. היה זה קרב צמרת ובניסיון לסייע לשחקני ריינסבורגסה, החליטה חבורת אוהדי ריינסבורגסה לשלם לכוכבת פורנו בשם "פוקסי" כדי שזו תפרוץ לכר הדשא בעירום מלא, להוציא גרביים, נעליים וכל זאת כשהיא עטופה בדגל של ריינסבורגסה בויז.

"פוקסי סיפרה כי הצליחה להיכנס לתחומי המגרש בעזרת פרצה שמצאה בגדר ושעשתה זאת בתמורה לתשלום שקיבלה ממספר אוהדים שקיוו כי עצם עלייתה לכר הדשא תיתן דחיפה נוספת לשחקנים ותסייע לקבוצה במאבקי העלייה. "פרצתי לדשא ואחר כך המשכתי לעבודה הבאה שלי. בדרך כלל אני מופיעה במועדוני חשפנות, אז זה היה שינוי מרענן. בוודאי שהייתי עושה זאת שוב".

לצערם של פוקסי והאוהדים, מאבטח במקום הוציא אותה מתחומי המגרש במהרה, ריינסבורגסה בויז הובסה 6:2 ליריבה מאמסטרדם והעונה הסתיימה בקריסה מוחלטת: במקום ה-13 בלבד, בעוד AFC חגגה גם בסיום העונה ועלתה ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully