וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהבמה לזירה? אחיו של כריס רוק רוצה להתאגרף מול וויל סמית'

לפי "TMZ", קני רוק שחתם לאחרונה על חוזה של סלב מתאגרף מעוניין שיריבו הראשון יהיה השחקן שסטר לאחיו בטקס האוסקר

אירוע הכאפה של ויל סמית' וכריס רוק/NOW שירה בר

אחיו של כריס רוק מחפש נקמה על הסטירה בטקס פרסי האוסקר: באתר "TMZ" פורסם הלילה (בין שלישי לרביעי) כי קני רוק, שחתם לאחרונה על חוזה עם מארגן קרבות האיגרוף לסלבריטאים, דיימון פלדמן, מעוניין שהיריב הראשון שלו בזירה יהיה לא אחר מאשר וויל סמית' - מי שסטר לאחיו הגדול.

כבר לאחר האירוע שטלטל את עולם הבידור ואת פניו של מנחה טקס האוסקר, קני רוק ביקר בחריפות את וויל סמית' ואמר שלדעתו "הוא הביך את עצמו ואת המורשת שלו במעשה הזה", וגם אמר שהכעיס אותו לצפות בסטירה בטלוויזיה בעיקר כי הרגיש שאינו יכול לעשות דבר כדי להגן על כריס. ובכן, ייתכן שתהיה לו בקרוב הזדמנות לסגור חשבון עם שחקן הקולנוע.

חשוב לזכור שוויל סמית' גילם את דמותו של מוחמד עלי בסרט על המתאגרף האגדי שעלה לאקרנים ב-2001, כך שהוא יודע דבר או שניים על איגרוף. בנוסף סמית' מתנשא לגובה של 1.88 מטרים, אבל קני רוק הנמוך ממנו בשמונה סנטימטרים (וגם צעיר ב-11 שנים) הבהיר שהגודל של יריבו לא יקשה עליו והוא מאמין ביכולתו לנצח בקרב. לקני כבר נקבע קרב ל-11 ביוני בפלורידה, כך שבין אם יהיה זה וויל סמית' שיתייצב מולו, או מישהו אחר, אחיו הצעיר של כריס רוק יציג לראווה את יכולותיו בקרוב.

כריס רוק אחרי המהלומה שקיבל בטקס האוסקר מידי וויל סמית'. Neilson Barnard, GettyImages
האח ינקום? סמית' וכריס רוק ברגע הסטירה/GettyImages, Neilson Barnard

אגב, זמן קצר אחרי הסטירה, היוטיובר האמריקאי המפורסם שהפך למתאגרף ויזם, ג'ייק פול, הציע 15 מיליון דולר הן לכריס רוק והן לוויל סמית' כדי שיעלו לקרב איגרוף קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully