וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מפנטזת על קוואדרופל, אבל בדרך לשם עומד "מלך המפעלים האירופיים"

גם המהפכה בהרכב לא מנעה מליברפול את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות. חלום ארבעת התארים נשאר בחיים, אבל קלופ מזהיר מפני ויאריאל ואמרי: "קבוצה אדירה"

התקציר: מנצ'סטר סיטי וליברפול נפרדו ב-2:2 מרתק במשחק העונה באנגליה/ספורט1

חלום הקוואדרופל של ליברפול עדיין בחיים. אחרי ה-3:3 אמש (רביעי) עם בנפיקה שהבטיח את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות, המרסיסיידרס עדיין נמצאים בתמונה בכל ארבע החזיתות: מאבק האליפות בפרמיירליג, ליגת האלופות, הגביע האנגלי וגביע הליגה.

למשחק אתמול הגיעו האנגלים עם יתרון 1:3 מהמשחק הראשון, ויורגן קלופ לקח סיכון כשעשה מהפכה בהרכב וערך לא פחות משבעה שינויים ביחס להרכב שפתח ב-2:2 עם מנצ'סטר סיטי בתחילת השבוע. למרות התיקו ועל אף ההגנה המקרטעת, המנג'ר גם הרוויח כמה שחקנים, בראשם קוסטאס צימיקאס שהיה אחד המצטיינים על המגרש.

קוסטס צימיקאס, שחקן ליברפול, עם המאמן יורגן קלופ. Alex Livesey, GettyImages
קלופ הרוויח אותו. צימיקאס/GettyImages, Alex Livesey

קלופ, שעלה לחצי גמר צ'מפיונס שלישי עם ליברפול, נשאל בסיום האם הוא מרוצה מההופעה של שחקניו. "השערים שספגנו הם באשמתי והשערים שכבשנו הם בזכות השחקנים. בכל מקרה, ביום שבו לא אהיה מרוצה מהעפלה לחצי גמר ליגת האלופות, שמישהו ייתן לי אגרוף. אין שום היגיון לא להיות מרוצה בערב כזה", אמר.

בחצי הגמר תפגוש ליברפול את הסינדרלה והסוס השחור של העונה, ויאריאל. הספרדים עברו בדרך לארבע הגדולות מועדוני על כמו יובנטוס ובאיירן מינכן, וקלופ מבהיר שעומד להיות קרב קשה, בעיקר בשל זהותו של המאמן היריב על הקווים, אונאי אמרי, אותו הוא מכנה "מלך המפעלים האירופיים". אמרי זכה בעבר ארבע פעמים בליגה האירופית, ויש לו רקורד מוכח במפעלי אופ"א.

"ויאריאל קבוצה מרשימה מאוד, עם הגנה מעולה. הם אדירים. ואם הם עברו את יובנטוס ובאיירן, הם עלו לחצי הגמר בזכות. יש לה גם מאמן נהדר שתמיד יודע מה לעשות במשחקים כאלה, הוא מלך המפעלים של אירופה".

גם ג'ורדן הנדרסון מכבד מאוד את ויאריאל. "אנחנו צריכים לבוא מוכנים ומפוקסים ב-100 אחוז מולם, כי מדובר ביריבה עיקשת מאוד", הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully