וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני סיטי ואתלטיקו התעמתו במנהרה, סימאונה עקץ את גווארדיולה

הרוחות סוערות אחרי ה-0:0 במטרופוליטנו: סאביץ' וגריליש התקוטטו, מאמן הקולצ'ונרוס טוען שגווארדיולה זלזל בו אחרי הניצחון בקרב הסגנונות. סטונס הציל שער בטוח לקראת הסיום: "ידענו שיהיה לא פשוט כאן". קוקה: "יכולים להיות גאים". התגובות והמספרים

התקציר: מנצ'סטר סיטי וליברפול נפרדו ב-2:2 מרתק במשחק העונה באנגליה/ספורט1

שחקני מנצ'סטר סיטי התשושים חגגו ארוכות אמש (רביעי) על כר הדשא בוונדה מטרופוליטנו לאחר ה-0:0 מול אתלטיקו מדריד ששלח אותם לחצי גמר ליגת האלופות. השחקנים של פפ גווארדיולה שמרו על ה-0:1 מהמשחק הראשון במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, אך כלל הקרבה רבה ומלחמה אדירה מצד שחקני שתי הקבוצות. בתחילת תוספת הזמן פרצה תגרה בין שחקני שתי הקבוצות שהופרדה רק לאחר מספר דקות, כאשר בסיומה ראה שחקן המארחת פליפה כרטיס צהוב שני ואדום. האווירה המתוחה בין שחקני הקבוצות נמשכה גם לאחר המשחק, כאשר השחקנים ניסו להחליף ביניהם מהלומות, אך מהומה גדולה יותר נמנעה בגלל ששני שיתר אנשי הצוות הפרידו בין הנצים.

באתלטיקו מדריד לא אהבו את ההתנהלות של שחקני האורחת, שנפלו מספר רב של פעמים ונשכבו על הדשא בשביל למשוך זמן. מאמן הקולצ'ונרוס צ'ולו סימאונה, שמחה על דברי הביקורת של פפ גווארדיולה על המשחק הנסוג של קבוצתו במשחק הראשון, הגיב במחיאות כפיים כלפי הקהל המקומי בכל פעם ששחקן היריבה נשכב על הדשא, ואלו חיקו אותו כדי ללעוג להתנהלות האנגלים, שיפגשו את ריאל מדריד בחצי הגמר.

צפו בתקרית במנהרה

פרננדיניו ג'ון סטונס מנצ'סטר סיטי. רויטרס
בשיניים. רודרי ופרננדיניו חוגגים וסטונס מאחוריהם/רויטרס

אולי מה שמלמד יותר מהכול על אופי המשחק שהתפתח בבירת ספרד היא העובדה שמי שנבחר לאיש המשחק הוא ג'ון סטונס. בלם מנצ'סטר סיטי חסם בגופו ניסיון בעיטה מקרוב של אנחל קוראה, שעשה את דרכו הבטוחה לעבר השער, והיה אחת הסיבות המרכזיות לכך שקבוצתו הצליחה לשמור על היתרון השברירי מהמשחק הראשון.

סטונס אמר לאחר המשחק: "במהלך שני המשחקים, אני חושב ששיחקנו מדהים נגד קבוצה מאוד מנוסה. אני גאה מאוד בחברים שלי וכל כך שמח שעלינו. זה היה ערב גדול. ידענו שזה לא יהיה קל לשחקן כאן. זו הפעם הראשונה שלי פה, דיברתי עם החברים ששיחקו כאן לפני כן. זה היה ערב קשה. אבל זה היה מתוק מאוד. במהלך שש השנים שלי פה, הסיבה שאנחנו מגיעים להישגים היא שכל אחד עושה את התפקיד שלו, ממלא את חלקו ברגעים הגדולים".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי הודה לאחר המשחק: "במחצית השנייה הם היו יותר טובים מאיתנו והיה לנו מזל שלא ספגנו. אבל אנחנו בחצי הגמר ואנחנו ראויים לזה".

קוקה, קשרה הוותיק של אתלטיקו מדריד אמר: "אני גאה בחברים ובאוהדים שלנו. הייתה לנו כל כך הרבה תשוקה ורעב כדי להשיג את מה שעשינו עד עכשיו במפעל ועכשיו אנחנו יכולים להיות גאים במה שהשגנו, למרות שלא עלינו לחצי הגמר".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
בדרך לזכייה ראשונה באלופות מחוץ לברצלונה? גווארדיולה/רויטרס

זה היה גם קרב סגנונות, בין הכדורגל ההתקפי והפתוח של פפ גווארדיולה לבין הכדורגל הקשוח וההגנתי של דייגו סימאונה. "צ'ולו" נראה כעוס ומתוסכל בסיום, ורמז בסיום שפפ גווארדיולה מזלזל בו. "יש אנשים עם אוצר מילים רחב, שיודעים איך להחמיא לך ולזלזל בך באותה נשימה. אבל גם מי שיש לו אוצר מילים קטן יותר, לא כל כך טיפש", אמר סימאונה בעקיצה לגווארדיולה, שמצידו ניסה להגיב באיפוק ואמר בתגובה: "אין לי שום מילה רעה להגיד עליו ועל הקבוצה שלו. הוא יכול לשחק איזה כדורגל שהוא רוצה, כמובן. מעולם לא אמרתי אחרת. כל מה שאמרתי, היה שקשה מאוד להתמודד עם הסגנון הזה. את מה שהוא יודע לעשות, אף אחד בעולם לא יודע לעשות טוב יותר. שלא תטעו, לא זלזלתי ולא ביקרתי את אתלטיקו ואת דייגו אפילו לרגע אחד".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. רויטרס
מי מזלזל במי? סימאונה וגווארדיולה/רויטרס

מספרים

* מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עלה אמש לחצי גמר ליגת האלופות התשיעי בקריירה שלו - יותר מכל מאמן אחר בתולדות המפעל.

* לחובתו של סטפן סאביץ' מאתלטיקו, שנראה מושך בשיערו של ג'ק גריליש במהלך המהומה בסיום, לא נשרקה אפילו עבירה אחת במהלך שני המפגשים בין שתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully