וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את פנרבחצ'ה ותפגוש את ריאל מדריד ברבע הגמר

הקבוצה של אבי אבן הציגה יכולת לא טובה, אך סיימה חזק את המשחק בדרך ל-76:85 על הטורקים החסרים בדרך למפגש עם הבלאנקוס בפלייאוף היורוליג. נאנלי (19) הצטיין, גם ז'יז'יץ' (16) וסקוטי ווילבקין (14, 6 אסיסטים ו-5 חטיפות)

מכבי תל אביב ניצחה הערב (רביעי) 76:85 את פנרבחצ'ה במחזור האחרון של העונה הסדירה ביורוליג ותפגוש את ריאל מדריד ברבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של אבי אבן הציגה משחק נרפה במרבית דקות המשחק ולא הצליחה לברוח לאורחת שהגיעה ללא כוכביה יאן וסלי וננדו דה קולו. במהלך הרבע הרביעי הצליחה הקבוצה של סאשה ג'ורג'ביץ' ליטול את ההובלה, אך האלופה הישראלית התעשתה, רצה 0:12 בשתי הדקות האחרונות בדרך למקום החמישי ולמפגש עם הבלאנקוס.

ג'יימס נאנלי היה המצטיין של אבי אבן (19 נקודות ו-7 ריבאונדים), זאת למרות שנפצע במהלך הרבע הראשון וירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה. אנטה ז'יז'יץ' בלט גם הוא עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים בעוד סקוטי ווילבקין תרם 14, 6 אסיסטים ו-5 חטיפות. ג'יילן ריינולדס התעמת עם ג'הייבה פלויד וספג עבירה טכנית שהייתה החמישית שלו כבר ברבע השלישי, אך זה לא עצר המארחת שסגרה עניין וחגגה עם אוהדיה.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייימס נאנלי. דני מרון
נפצע בתחילת המשחק וירד לחדר ההלבשה, אך חזר לוהט. נאנלי/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה בעצלתיים מעט וראתה את הטורקים עולים ל-3:9. ז'יז'יץ' דווקא הגיע ערני גם בהגנה וגם בהתקפה, אך ג'יימס נאנלי עורר דאגה כשנפצע וירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה. מכבי תל אביב התעוררה מעט, רצה 2:11 ונטלה את ההובלה. ג'יילן ריינולדס קלע שלשה ראשונה שלו העונה ביורוליג, ושתי הקבוצות ירדו ב-21:21 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

ג'יימס נאנלי חזר מחדר ההלבשה ותפר שלשה שהעלתה את מכבי תל אביב ל-21:24, אך הטורקים החסרים נותרו צמודים. נאנלי המשיך ללחוץ על הדוושה והגיע לספרות כפולות, ומכבי תל אביב עלתה ל-36:42. עם זאת, ההגנה הרכה של המארחת איפשרה שוב לפנר להיצמד. 43:45 למכבי תל אביב בהפסקת המחצית.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
סטטיסטיקה מגוונת. ווילבקין/דני מרון

רבע 3:

מכבי תל אביב פתחה טוב את הרבע השלישי ועלתה ליתרון השיא שלה עד כה במשחק, 45:52. ג'יילן ריינולדס ביצע עבירת תוקף, התעמת עם ג'הייבה פלויד מפנרבחצ'ה וספג עבירה טכנית שהייתה החמישית שלו. ג'ייק כהן עלה מהספסל במקום ריינולדס ומכבי תל אביב המשיכה להחזיק ביתרון ואף חזרה להוביל ב-7 הפרש. 62:66 למארחת לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

שלשה של ג'ייק כהן בפתיחת הרבע העלתה את היתרון המקומי ל-62:69, אך האורחת הגיבה בריצת 0:9 ונטלה את ההובלה לראשונה מאז הרבע הראשון. ההתקפה של מכבי תל אביב נתקעה, אך שלשה של קינן אוואנס וריבאונד התקפה + נקודות מצד ז'יז'יץ' העלה את המארחת ל-75:78, 4 דקות לסיום. המארחת החלה לשמור חזק וסגרה ריצת 0:12 בדרך ליתרון השיא שלה עד כה - 75:85. מכאן הטורקים כבר לא הצליחו לחזור ובסיום חגגו המקומיים ניצחון 76:85 בדרך למפגש עם ריאל מדריד ברבע גמר הפלייאוף.

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס עם ג'יימס נאנלי, אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
בדרך למפגש עם ריאל מדריד ברבע הגמר. נאנלי חוגג/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'יימס נאנלי 19 ו-7 ריבאונדים, אנטה ז'יז'יץ' 16 ו-7 ריבאונדנים, סקוטי ווילבקין (6 אסיסטים, 5 חטיפות) 14, דרק וויליאמס 10, קינן אוואנס וג'ון דיברתולומאו 7 כ"א, ג'יילן ריינולדס 5, קיירי תומאס וג'ייק כהן 3 כ"א, אנג'לו קלויארו 1.

קלעו לפנרבחצ'ה: דווין בוקר 14 נקודות, אחמט דובריולו 12, איסמט אקפינאר 10, שיימוס האזר ואקילה פולונארה 9 כ"א, ג'הייבה פלויד ומרקו גודוריץ' 6 כ"א, מטקאן בירזן 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully