וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ייקובן בראון יחזור נגד נס ציונה

13.4.2022 / 11:20

הגארד האמריקאי ישוב לפעילות אחרי למעלה מחודש במשחק הליגה שניצחון בו יקרב את האדומים מאוד אל המקום השביעי בטבלה

קצת יותר מחודש אחרי שנפצע במשחק החוץ נגד הפועל ירושלים, יחזור ג'ייקובן בראון לפרקט ביום ראשון הקרוב (17:00) כשהפועל תל אביב תארח את עירוני נס ציונה. הגארד של האדומים נפצע בברכו בהפסד החוץ בבירה, וחזר בהדרגתיות לאימונים כשכעת הוא מתאמן באופן מלא. בהפועל שקלו בתחילה להחזירו כבר למשחק הניצחון על הפועל באר שבע ביום ראשון האחרון, אך לבסוף הוחלט שלא להכלילו בסגל, ופול סטול קיבל הזדמנות נוספת ואף הצטיין.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב התגעגעה. בראון/דני מרון

בזכות הניצחון על באר שבע עומד הפער של האדומים מהמקום התשיעי, קרי מחוץ לרבע גמר הפלייאוף, על שניים וחצי משחקים, ארבעה משחקים לסיום העונה. המשמעות היא ששני ניצחונות יבטיחו את מקומה של הפועל בשמינייה הראשונה, כשניצחון על נס ציונה ביום ראשון ייתן לה כמעט בוודאות את המקום השביעי בטבלה.

בינתיים חתמה הפועל תל אביב על הסכם לפיו חברת ההלבשה "ריבוק" תהיה המלבישה הרשמית של הקבוצה בשלוש השנים הקרובות. בשנים האחרונות מי שהלבישה את האדומים הייתה חברת "פיק", ובהפועל קיבלו החלטה לשנות את המלבישה הרשמית שלה.

במסגרת ההסכם, תספק החברה ציוד מלא למחלקת הנוער ולקבוצת הבוגרים, בנוסף להענקת חסות למועדון של רשת "מגה ספורט". בנוסף, אוהדי הקבוצה יוכלו ליהנות ממבחר מוצרים כמו גופיות משחק, פוטרים, טרנינגים ועוד בחנות המוצרים של המועדון ובחנויות "מגה ספורט" ברחבי הארץ.

יו''ר עמותת הפועל תל אביב רמי כהן: "אנחנו שמחים שהתהליך מול Reebok הבשיל לכדי הסכם שיהיה מצוין לשני הצדדים. להרגשתי, החיבור בין מותג ספורט מוביל, 'מגה ספורט' והפועל תל אביב יוליד דברים טובים". בעלי חברת MGS גדעון מוליוב: "ב-MGS, חברת ספורט מובילה בישראל, התקבלה החלטה לחדור משמעותית לתחום הכדורסל הבמיא הישגים רבים ומושך קהל מגליל ועד אילת. שיתוף הפעולה עם הפועל תל אביב הוא מרגש במיוחד. מדובר במועדון מפואר עם קהל אדיר ונאמן מאחוריו, ואנחנו מצפים בקוצר רוח לתחילת העבודה המשותפת".

במקביל, לוואלה! ספורט נודע כי מספר קבוצות נוספות בליגת העל עשויות לחתום על הסכם דומה שיוביל את "ריבוק" להיות המלבישה גם שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully