וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימות בחדר ההלבשה של מכבי חיפה: אבו פאני האשים, אצילי ענה בצעקות

12.4.2022 / 9:40

השניים יישרו את ההדורים אחרי העימות במחצית. אצילי שלא חגג עם השחקנים בסיום, מיהר לעלות לאוטובוס בלי שנכח בחדר ההלבשה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

לפני שער השוויון הדרמטי של צ'ארון שרי שקבע 1:1 מול מכבי תל אביב בתוספת הזמן, לא היה רגוע במכבי חיפה. מתברר כי עוד לפני שעומר אצילי נעדר מהחגיגות של הירוקים על כר הדשא בסיום, נרשם עימות קולני בינו לבין מוחמד אבו פאני.

העימות החל כאשר אבו פאני נכנס לחדר ההלבשה במחצית והחל להטיח האשמות קשות בשחקנים. "אתם לא נלחמים. תתחילו להילחם, מה קורה פה", קרא הקשר לשחקנים תוך כדי שהוא מרים את קולו. אצילי, שלא אהב את הטון ואת האופן שבו אבו פאני התבטא, ענה לו בצעקות ושחקנים בקבוצה נאלצו לקום ולהרגיע את השניים.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
עצבני. אצילי/אריאל שלום

כאמור, בהמשך אצילי שהציג יכולת פושרת, הוחלף ולא השתתף בחגיגות עם הקהל אחרי שריקת הסיום. אצילי היה מאוכזב מהיכולת שהציג, מהחילוף המוקדם ולפי גורמים במועדון היה גם בסערת רגשות בעקבות הקללות שספג מאוהדי מכבי תל אביב.

בתוך כך, מתברר שאצילי לא רק נעדר מהחגיגות על כר הדשא, אלא גם מיהר לעלות לאוטובוס של הקבוצה אחרי שריקת הסיום, הרבה לפני כולם, ומבלי שהוא נוכח בחדר ההלבשה.

במועדון לא התרגשו מההתנהגות של אצילי וגיבו אותו בסיום. "אף אחד לא צריך להסביר כמה אצילי חשוב וקריטי העונה", אמרו במועדון, "כולם מאחוריו וזה ברור לנו שזה רק עניין של זמן עד שנראה אותו שוב כובש וחוגג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully