וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק מאשים: לווגל "יש בעיה איתי", לברון ודייויס לא עמדו במילה שלהם

הלכלוך יוצא: ראס מאשים את המאמן היוצא בעונה החלשה ומסביר מה לא עבד בין הכוכבים. בינתיים המאמנים המועמדים מסרבים בזה אחר זה

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

גם אחרי שהעונה הסדירה הסתיימה, הלייקרס ממשיכים "לככב" בכותרות בארצות הברית. אמש (שני) התראיין ראסל ווסטברוק, שניסה לנתח את הכישלון הקבוצתי והאישי העונה והפנה אצבע מאשימה דווקא כלפי פרנק ווגל, המאמן היוצא של הסגולים-צהובים.

"חבל מאוד על מה שקרה ביני לבינו. עד עכשיו, מעולם לא היו לי בעיות עם אף מאמן. לא לגמרי הבנתי מה הבעיה שלו איתי ואני לא בטוח למה, אבל לא באמת הצלחנו להתחבר", אמר ווסטברוק, שנחשב לאחד האחראים לכישלון אחרי עוד עונה בה הציג כדורסל לא יעיל, לא ממושמע ובעיקר לא מנצח, למרות שהיה בכיר המשתכרים בקבוצת הכוכבים שהתגבשה במטרה לרוץ לאליפות.

לדבריו של ווסטברוק, "מהרגע הראשון שהגעתי לכאן, לא באמת קיבלתי צ'אנס אמיתי והוגן להראות מי אני ומה אני מסוגל לתרום לקבוצה". לברון ג'יימס ואנתוני דייויס אמנם הצהירו פעמים רבות בתקשורת ש"ראס צריך להיות מי שהוא", אבל לטענתו של הרכז, "זה לא היה נכון, אפילו לרגע. זה פשוט לא קרה, בואו נהיה כנים. יש לזה כל מיני סיבות, אבל לא הצלחנו להשלים זה את זה, לא הצלחנו למצוא דרך להביא לידי ביטוי את היכולות של כל אחד מאיתנו. זה די פשוט".

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
בדבר אחד הוא בטוח: אני לא אשם. ווסטברוק/רויטרס

לווסטברוק יש אופציה לבחור אם להישאר בלייקרס בעונה הבאה, אבל גם לו וגם לרוב פלינקה עדיין לא ידוע מה יקרה. "כמו עם כל שחקן, נצטרך לדבר עם ראס ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר לעתיד שלו", אמר הג'נרל מנג'ר.

כך או כך, הלייקרס מרכזים כעת את מאמציהם בחיפוש אחר מאמן בכיר, אבל נראה שהם לא ימצאו אחד כזה בקלות. שאמס צ'ראניה דיווח אמש שמאמן טורונטו ניק נרס הוא אחד המועמדים המובילים לתפקיד, אבל לא ברור אם הוא ירצה לעזוב את טורונטו או שיקבל את השחרור. בנוסף, לפי דיווחים גם קווין סניידר שמוזכר כמועמד לתפקיד, לא שש לקבל אותו "לאור היחס שפרנק ווגל קיבל מהקבוצה", וגם שחקן העבר ג'וואן הווארד, מאמן מכללת מישיגן, יסרב לתפקיד אם אכן הוא יוצע לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully