וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה רמז שיעזוב את ויטסה: "יש משהו בראש, אספר בסיום העונה"

המגן הימני יסיים את חוזהו בקרוב. לא שלל הישארות, אבל רמז: "אודיע על עתידי רק בסיום העונה - מתוך כבוד למועדון"

תקציר: רומא - ויטסה 1:1/ספורט1

אלי דסה התראיין היום (שני) בהולנד ורמז שיעזוב את ויטסה ארנהיים בסיום העונה. המגן המצטיין אמנם לא הסכים לשלול הישארות, אבל מדבריו מסתמן שהוא לא יחתום על הסכם חדש במועדון ההולנדי.

"יש לי משהו בראש, אבל אני שומר את זה לעצמי", אמר דסה, "אני צריך לשקול גם הישארות בוויטסה, המשפחה שלי מאוד נהנית כאן. יש לי שאיפות להתקדם ובמקביל אני רוצה להבין לאן ויטסה הולכת בעונה הבאה. היו לנו שיחות על חוזה חדש, אבל זה היה לפני כמה חודשים".

לאחרונה צמד הבלמים, רישדלי באזור (מועמד לבשיקטאש) ודניליו דואקי (מועמד לריינג'רס) הודיעו שיעזבו בסיום העונה, אחרי שחוזיהם יסתיימו, אבל דסה שנמצא במצב זהה מבחינת ההסכם, אמר היום: "זו ההחלטה שלהם, אבל אני אודיע על עתידי רק בסיום העונה - מתוך כבוד למועדון. אני חייב הרבה לוויטסה, היו לי כאן עונות נפלאות".

אלי דסה, שחקן ויטסה. Rico Brouwer/Soccrates, GettyImages
בדרך לעזיבה אחרי שלוש שנים. דסה/GettyImages, Rico Brouwer/Soccrates

דסה הגיע לוויטסה בקיץ 2019 ובעונה הראשונה שלו שותף ב-10 משחקי ליגה בלבד אחרי שנעדר זמן ממושך בגלל פציעה בקרסול. בעונה שעברה הפך לשחקן מפתח והבריק במערך 3-5-2 של הקבוצה מארנהם.

המגן הימני רשם בעונה שעברה 6 בישולים ב-30 משחקי ליגה והמומנטום החיובי שלו נמשך העונה - בינתיים עם 25 משחקי ליגה ו-5 בישולים. לפני כמה שבועות הוא סחט מחמאות מז'וזה מוריניו אחרי משחק בין ויטסה לרומא בקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully