וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש ראשון לפורום הדירקטוריות לפיתוח הממשל התאגידי בספורט בישראל

11.4.2022 / 17:09

הוועד האולימפי בישראל ואתנה - המרכז לקידום ספורט נשים, חברו למפגש ראשון וחגיגי של פורום הדירקטוריות. מטרת הפורום הינה חיבור בוגרות קורסי הדירקטוריות לעולם העסקי, תוך הקניית כלים פרקטיים להשתלבותן בדרגי הניהול הבכירים

כחלק מהחזון האסטרטגי של הוועדה לשוויון מגדרי בוועד האולימפי בישראל, בראשותה של תא"ל (במיל.) סוזי יוגב, ומטרת העל של אתנה - המרכז לקידום ספורט הנשים בישראל, הרואים חשיבות עליונה בקידומן של נשים לעמדות ניהול והשפעה וסוכנות שינוי בעולם הספורט, חברו יחד הוועד האולימפי בישראל ואתנה להקמת פורום הדירקטוריות - פרויקט ההמשך כפעילות המשך לקורס הדירקטוריות, שתכליתו לקדם ולעודד את השתלבותן של נשים מובילות בספורט, לתפקידי ניהול בכירים ועמדות השפעה.

פורום הדירקטוריות מאגד את כלל מסיימי/ות קורס הדירקטוריות של הוועד האולימפי בישראל בשנתיים האחרונות. עד כה הוסמכו 70 נשים ו-11 גברים בשלושה מחזורים של הקורס, שכל אחד מהם אופיין בתמהיל משתתפים מתחומי הספורט השונים ובכללם ספורטאיות אולימפיות.

מימין לשמאל ענת פילצר סומך,עופרי יקיר,מורן מסיקה אידלמן, סוזי יוגב, ראובן קרופיק, ירדן הר לב ואורנה סדגת ארז. עמית שיסל, הוועד האולימפי,
מימין לשמאל ענת פילצר סומך,עופרי יקיר,מורן מסיקה אידלמן, סוזי יוגב, ראובן קרופיק, ירדן הר לב ואורנה סדגת ארז/עמית שיסל, הוועד האולימפי

פורום הדירקטוריות הוא התחלה של מסורת מפגשים יוקרתיים של כלל בוגרות ובוגרי הקורס להעשרת ארגז הכלים הניהולי והתאגידי הן בזירות העסקיות והן בזירות נוספות הנוגעות בעולם העסקים. לפני תחילת התוכן המקצועי, הוקדשו כמה דקות לזכרו של ברק לופן ז"ל. הוועד האולימפי בישראל ואתנה החליטו יחד להשיק את הפורום כמתוכנן, מתוך אמונה שלא ניתן לטרור לנצח ולהפר את שגרת חיינו. בתום המפגש יחלוקו תעודות הסמכה מטעם הוועד האולימפי הבינלאומי.

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "אחוז הנשים המנהלות בספורט הישראלי הינו מהנמוכים בעולם. בישראל מכהנות שתי יו"ריות של איגודי ספורט בלבד ולשמחתי חל גידול במספר המנכ"ליות אך הוא רחוק מלהיות שוויוני. במקום לשאול מה לעשות החלטנו פשוט ליזום, לעשות ולהוביל את השינוי מתוך הבית. בספורט הישראלי ככלל, אין הכשרת מנהלים ומנהלות או קורסי העשרה משמעותיים כפי שקיים במגזר העסקי וחשבנו שעידוד נשות ואנשי ניהול במערכות השונות להתפתח וללמוד יסייעו להמשיך ולפתח את התרבות הניהולית בספורט הישראלי שתשפיע לכל רוחב העשייה ובסופו של דבר גם על ההישגים. אין לי ספק שהגדלת אחוז הנשים המנהלות בספורט הישראלי יגביר גם את מספר המאמנות ובהתאמה עם הזמן את מספר העוסקות בספורט".

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "הוועד האולימפי בישראל רואה בהון האנושי את המשאב החשוב ביותר, ולאחר ההשקעה בתכנית "היום שאחרי", המסייעת לספורטאים וספורטאיות במגוון תחומי עניין ותכניות העשרה למאמני ומאמנות העתיד של ישראל, החלטנו לטפח ולקדם גם את ניהול הספורט בעיקר בקרב נשים. לשמחתנו, הפרויקט אותו מובילה ירדן הר לב ראש מערך החינוך והקרן האולימפית, צבר מוניטין והביקוש רק גדל. עד כה הכשרנו 70 נשים ו 11 גברים. בסיום ההכשרה תצטרפנה הבוגרות לנבחרת המכובדת של הדירקטוריות בספורט בישראל ואנו כבר נערכים לקורס הרביעי אך לא האחרון".

"מורן מסיקה-אידלמן מנכ"לית אתנה: "קידום מנהיגות נשים בעולם הספורט הוא חלק מרכזי מעולמות התוכן שאתנה - המרכז לקידום ספורט נשים בישראל מקדמת. אתנה מהקמתה מפעילה ומייצרת תוכניות שונות המסייעות לקידומן ופיתוחן האישי והמקצועי של נשים בתפקידים שונים בעולם הספורט. כמו כן, תחת אתנה פועלות מעל 100 נשים ברחבי הארץ בפרויקטים שונים. אני מברכת על היוזמה המשותפת אותה מובילות עופרי יקיר מנהלת תחום המנהיגות באתנה יחד עם ירדן הר לב מהוועד האולימפי בישראל".

דוברות/ים

  • רו"ח איריס שטרק - מייסדת ושותפה מנהלת בפירמת "שטרק את שטרק רואי חשבון", דירקטורית בחברות, כיהנה כנשיאת לשכת רואי חשבון בשנים 2018-2021 , וכיו"ר במנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל בשנים 2013-2019
  • נעמה הלוי-פאר - מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים
sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מנחת וחברות הפאנל

  • עו"ד ענת פילצר סומך - יועמ"שית וסמנכ"לית איגוד החברות הציבוריות, מייסדת משרד פילצר סומך- עו"ד, יו"רית ודירקטורית בחברות.
  • חנה רדו - יזמת עסקית חברתית, מייסדת ונשיאת סופרסונס, מקימת מיזמי תשעשרה, לשעבר המשנה ליו"ר מקאן
  • חנה פרי-זן - יו"ר דירקטוריון "החוויה הישראלית" מקבוצת הסוכנות היהודית
  • מר ערן וולף - מנכ"ל מימון ישיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully