וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: החלה עונת המרוצים והרכיבות

סובב נביעות ירושלים יתקיים זו השנה השמינית, ברחובות ייצא לדרך מרוץ האופניים "רוכבים עצמאות" ומרוץ סינמדיה התקיים בירושלים זו השנה השנייה. כל הפרטים

סובב נביעות ירושלים 2022 יתקיים זו השנה השמינית בירושלים ביום שישי, י"ב באייר תשפ"ב, 13 במאי 2022, מהשעה 05:30 בבוקר. סובב נביעות ירושלים, מנוהל על ידי אגף הספורט העירוני, נחשב לאחד מאירועי רכיבת האופניים הגדולים בישראל בו צפויים להשתתף מעל 3,000 רוכבים מכל הגילאים, רוכבים מקצועיים לצד רוכבים חובבים, משפחות וילדים מרחבי הארץ.

במסגרת סובב נביעות ירושלים יתקיימו שלושה מקצים - 50 ק"מ, 30 ק"מ ו-10 ק"מ, שיעברו דרך הנופים ההיסטוריים והמרהיבים של ירושלים וסביבתה. האירוע ייערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות המתעדכנות.

האירוע מהווה את יריית הפתיחה לשבוע הספורט של ישראל 2022. ההתכנסות לקראת המרוץ תהיה במתחם התחנה הראשונה כאשר מקצה ה-50 ק"מ יוזנק בשעה 06:15 בבוקר, מקצה ה-30 ק"מ בשעה 06:45 בבוקר ומקצה ה-10 ק"מ יוזנק בשעה 07:30 בבוקר.

סובב נביעות ירושלים. יחצ,
סובב נביעות ירושלים/יחצ

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ירושלים היא העיר היפה ביותר בעולם, ואחת המתקדמות בארץ בפיתוח מסלולים לרכיבה על אופנים. אנו משקיעים כל העת משאבים ותקציבים לפיתוח תשתיות אופניים וספורט בעיר ורכיבה על אופניים משלבת גם פעילות ספורטיבית ובריאה וגם מאפשרת ליהנות מיופייה של ירושלים".

סובב נביעות ירושלים, יחשוף את הרוכבים לנופיה ההיסטוריים והירוקים של ירושלים, לפארקים ופינות החמד הייחודיות לעיר. מסלולי הרכיבה יעברו מסביב לעיר העתיקה, גן הלאומי עיר דוד, עמק צורים, הר הצופים, נחל צופים, פארק נחל שורק, פארק הארזים, הרי ירושלים, יער עמינדב, רכס לבן, מנהרת הגיחון שתיפתח במיוחד עבור האירוע ופארק המסילה. סובב נביעות ירושלים 2022 מתקיים ביוזמת עיריית ירושלים בשיתוף המשרד לענייני ירושלים ומורשת, משרד התרבות והספורט, הרשות לפיתוח ירושלים ובהפקת חברת כפיים.

מנביעות נמסר: "אנחנו גאים להעניק, גם השנה, את החסות המרכזית לאחד מאירועי האופניים האיכותיים והמרהיבים ביופיים בישראל. נביעות תומכת לאורך שנים בפעילויות הספורט הגדולות במדינה במטרה לעודד שתיית מים מינרליים וביצוע פעילות גופנית, ומעלה למודעות את חשיבות צריכת המגנזיום הטבעי. אנו מזמינים את קהל הרוכבים מקצוענים לצד משפחות להשתתף וליהנות ממסלולי רכיבה ברחבי העיר המשלבים נופים נפלאים לצד אתרים היסטוריים, ולקחת חלק בחוויה נהדרת של רכיבה וספורט".

להרשמה ולכל הפרטים אודות סובב נביעות ירושלים 2022

רוכבים עצמאות. יחצ,
רוכבים עצמאות/יחצ

מסע האופניים "רוכבים בעצמאות" המסורתי של רחובות ייצא לדרך גם השנה במעמד ראש העיר, רחמים מלול, שיזניק את הרוכבים, ובהשתתפות אלפי רוכבות ורוכבים מכל הגילאים. ההתכנסות לפני המסע תחל בשעה 8:00 בפארק המייסדים ותכלול חלוקת חולצות ממותגות לכל המשתתפים, פעילויות מגוונות ביניהן מתחם אופניים היתולי, מופע קפיצות של מיטב הרוכבים בארץ, השכרת אופניים וצילום מגנטים. המסע יוזנק ב-09:00 במסלול "סובב רחובות", שיעבור בשכונות העיר הוותיקות והחדשות לאורך 11 ק"מ. להרשמה לחצו כאן.

המשתתפים נדרשים להצטייד בקסדה ובנעליים סגורות כדי לקחת חלק במסע הרכיבה. במקום ניתן יהיה לשכור אופניים במחיר מסובסד של 50 שקלים במזומן (תמורת הפקדת תעודת זהות או רישיון נהיגה לביטחון), כמו כן, ניתן יהיה לרכוש קסדות במחיר של 20 שקל (תשלום מזומן בלבד), אך כמות הקסדות שימכרו מוגבלת. ההשתתפות ברכיבה באופן העצמאי תתאפשר החל מגיל 9 בלבד, ובסיום יוענקו מדליות לכל המשתתפים. המסע צפוי להסתיים בין השעות 11:30 ל-12:00.

רחמים מלול, ראש העיר: "יום העצמאות הוא יום שבו אנו חוגגים את התרבות והספורט בעיר. מסע "רוכבים בעצמאות" הוא הזדמנות נהדרת להכיר את העיר, במסלול סובב עיר המשלב ישן וחדש, בשכונות העיר החדשות והוותיקות. אני מזמין את כל תושבי העיר לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת עם עוד אלפי רוכבים, שמשלבת את אהבת הארץ, דווקא ביום העצמאות, יחד עם ספורט והנאה".

רועי שרעבי, ח"מ ומחזיק תיק הספורט: "גאווה גדולה לראות מדי שנה אלפי משפחות שיוצאות למסע רכיבה משותף במסגרת פעילות מחלקת הספורט בעיר. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ומאחל לכל התושבים רכיבה מהנה!"

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "מסע 'רוכבים בעצמאות' הפך לחלק אינטגרלי מחגיגות העצמאות בעיר רחובות, שמעלה על נס את התרבות והספורט בעיר. השקענו מחשבה רבה ביצירת אירוע בטיחותי ומהנה לכל המשפחה. חג עצמאות שמח!"

לאחר ההזנקה, ניתן יהיה להצטרף למסלול הרכיבה בנקודות הבאות.

  • צומת מכון ויצמן למדע (נווה יהודה, אחוזת הנשיא, רחובות המדע)
  • דרך מרדכי בשיסט - כניסה לנווה עמית (נווה עמית, גינות סביון)
  • צומת גד פיינשטיין / האלוף פרי (רחובות ההולנדית, אבן גבירול)
  • מתנ"ס קריית משה (שכונת קריית משה)
  • מרכז וייסגל (רחובות על הפארק, רחובות הצעירה, שכונת אפרים / סלע)
  • פארק גבעת האהבה (מרמורק, רחובות החדשה)
מרוץ סינמדיה. הדס אביגל,
מרוץ סינמדיה/הדס אביגל

מרוץ סינמדיה, המרוץ השנתי של חברת ההייטק הירושלמית מהר חוצבים, התקיים בפעם שנייה בעמק הארזים בירושלים עם יותר מ - 150 משתתפים. עמותת בית הגלגלים מקדמת שילוב חברתי של צעירים עם מוגבלות במסגרת חברתית ייחודית.

השנה מטרת המרוץ היא תמיכה במימון מחנה הקיץ של ילדי בית הגלגלים, ארגון ארצי לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, הכולל ששה בתים הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית. כל אחד מהבתים מהווה מסגרת חברתית וחינוכית מהנה ומשמעותית שבה מתנסים במגוון כישורי חיים, ובאינטראקציות בינאישיות. ההפנינג הספורטיבי כלל, בנוסף למרוץ גם דוכני מזון בריא ופעילות חווייתית להיכרות עם עולמם של ילדי בית הגלגלים בתחנות התנסות ייחודיות.

המרוץ התקיים בספורטק בעמק הארזים, והשתתפו בו חניכי ומתנדבי בית הגלגלים ועובדי חברת סינמדיה מהר חוצבים, שארגנה את המרוץ. העובדים רצו לצד משתתפי המרוץ מבית הגלגלים, עודדו אותם ובעיקר פרגנו. יעל פאינרו, מנכ"לית סינמדיה ישראל סיפרה בפוסט מרגש ב - LinkedIn: "אחת הילדות שהשתתפה במרוץ אמרה לנו שלמדה היום מה הכוח של עידוד. היא התחילה את המרוץ בכל הכוח, ובחלק השני של הריצה נגמרו לה הכוחות… היא שמעה את העידוד של עובדי סינמדיה ומצאה את הכוחות להמשיך עד הסוף. איזו זכות נפלה בחלקנו לעזור ולעשות טוב".

במרכז הפיתוח של Synamedia בהר חוצבים עובדים כ - 600 עובדים המפתחים טכנולוגיות מתקדמות בתחומי הטלוויזיה והסטרימינג.

בין הפעילויות למען הקהילה בהן מעורבת החברה: הילמ"ה - מיזם ששואף להצמיח את הדור הבא של המנהיגות הטכנולוגית בקרב צעירות בנות שירות לאומי, על ידי פיתוח פתרונות טכנולוגיים לאתגרים חברתיים, PowerTech 2022, סודקות, Shecodes, שוות משוות, עמותת מובילות ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully