וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר פוטר ממכבי פתח תקוה: "מופתע ומאוכזב מההחלטה"

המאמן שהחל את העונה בהפועל תל אביב והגיע כדי לנסות להציל את המלאבסים מירידה, פוטר מהקבוצה אחרי רצף של תוצאות לא טובות והמצב הקשה מתחת לקו האדום. עומר גולן יחליפו עד תום העונה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

רגע לפני סיום העונה בליגת העל, ניר קלינגר פוטר הבוקר (שלישי) מתפקידו כמאמן מכבי פתח תקוה. המאמן הוותיק, שחווה עונה מוצלחת עם הפועל תל אביב בעונה שעברה, פוטר מוקדם יותר העונה על ידי האדומים אחרי רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון והדחה מהגביע על ידי בני יהודה. קלינגר חתם מיד אצל אבי לוזון במכבי פתח תקוה בניסיון להשאיר את הקבוצה בליגת העל, אבל לא הצליח לחלץ אותו מהתחתית הבוערת.

אחת הסיבות המרכזיות לפרידה מקלינגר, היא התחושה בקרב אנשי המועדון ובראשם אבי לוזון, שאפשר היה להוציא הרבה יותר מהסגל הקיים, בעיקר לאחר החיזוק המאסיבי בחודש ינואר. הבאתם של אדי מחרמיץ', עידו שחר ויון ניקולאסקו, הייתה אמורה לתת לפתח תקוה יתרון על פני קבוצות התחתית והדבר לא בא לידי ביטוי בתוצאות.

למרות שבהודעה הרשמית נמסר שעומר גולן ידריך את הקבוצה, הצוות המקצועי יורכב גם מצמד העוזרים, נאור לוזון ומוראד מגמדוב, שימשיכו להיות דומיננטיים באימונים ובמשחקים.

מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר. לירון מולדובן
פוטר פעמיים באותה עונה. ניר קלינגר/לירון מולדובן

מהמועדון נמסר: "לאחר מחשבה רבה ולבטים רבים קבוצת מכבי פתח תקווה החליטה להפרד מהמאמן ניר קלינגר. אנו מודים לניר על עבודתו עד כה במכבי פתח תקווה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו". כמו כן, המלאבסים הודיעו כי מי שיעמוד על הקווים בארבעת המשחקים האחרונים של העונה הוא המנהל המקצועי, עומר גולן. קלינגר הגיב להודעת המועדון ואמר: "אני מופתע ומאוכזב מההחלטה של אבי לוזון ומכבי פתח תקווה לפטר אותי בעיתוי כזה, אבל רק אחרי שאקבל מכתב פיטורים רשמי אוכל להגיב".

קלינגר הצליח להוביל את הקבוצה לכמה ניצחונות, כולל 3:4 מול מ.ס. אשדוד בתחילת מרץ, אך מאז רשמה הקבוצה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, כולל הפסד 1:0 לאותה אשדוד במחזור החולף. כל זה כשברקע נמשכת ביתר שאת מחאת האוהדים נגד אבי לוזון, האיש החזק במועדון. המלאבסים ממוקמים במקום הלפני אחרון בטבלה ממנו יורדים ללאומית, אך הם רחוקים רק נקודה מהפועל ירושלים שנמצאת בחוף מבטחים כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully