וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: רונאלדיניו יככב בהיכל מנורה מבטחים בפסח

רונאלדיניו , פלקאו, זה רוברטו, שון גרנייה , צ'רלי יקונו , נטליה גיטלר ודניאל שולמן הם רק חלק מהשחקנים שייקחו חלק במפגש הכוכבים העולמי שיתקיים ב-18 באפריל. עוד בחול המועד: אליפות ישראל במרוצי דראג ומרוץ נתנאל השני באשקלון

נבחרת החלומות מגיעה לישראל למפגש חד פעמי של ענפי הכדורגל השונים - "הדריבל" המשלב בין כדורגל, קטרגל, פריסטייל ופוצ'יוולי. חוקי המשחק הייחודיים מאפשרים לקהל ליהנות מהרבה יותר גולים והרבה יותר מהלכים מרהיבים. האירוע יתקיים ב-18 באפריל בהיכל מנורה מבטחים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

כל קבוצה כוללת שלושה שחקנים ושוער, ההחלפות הן ללא הגבלה. כל גול שווה נקודה אחת, כל כדרור שווה שתי נקודות, שילוב של כדרור וגול שווה ארבע נקודות וכל שחקן יכול להזמין את שחקן הקבוצה היריבה לאתגר קצר 1 על 1 סביב עיגול האמצע. השופט שרק לפנדל? יש לבועט 30 שניות להכניע את השוער מכל נקודה ובכל דרך.

אירוע מלכי הדריבל. יחצ,
אירוע מלכי הדריבל/יחצ

אז מי מגיע?

  • רונאלדיניו - מי שנחשב לאחד השחקנים הכי טובים בכל הזמנים, עם החיוך הבלתי נשכח והקסם ברגליים ומי שכבש מיליוני אוהדים בברצלונה, מילאן, פריז סן ז'רמן, נבחרת ברזיל ועוד.
  • פלקאו - מלך השערים של כל ענפי הכדורגל . שיחק בנבחרת ברזיל וזכה פעמים באליפות העולם. נחשב לשחקן הקטרגל הטוב בכל הזמנים.
  • זה רוברטו - שחקן עבר ברזילאי , שיחק בריאל מדריד, באיירן מינכן ובנבחרת ברזיל. זכה פעמים בקופה אמריקה ובגביע הקונפדרציות.
  • שון גרנייה - נחשב לפריסטיילר הטוב בכל הזמנים.
  • צ'רלי יקונו - אמן להטוטי כדור וכדורגלן פריסטייל . זכה באליפות העולם 3 פעמים.
  • נטליה גיטלר - כדורגלנית ואלופת הפוצ'יוולי , נחשבת לשחקנית הטובה בעולם זכתה ב- 3 אליפויות עולם.
  • דניאל שולמן - כדוררגלנית ישראלית ילידת אמריקה. שיחקה בנבחרת ישראל ובליגת העל האמריקאית. זכתה באליפות ישראל עם מ.ס. קריית גת.
אליפות ישראל במרוצי דראג. רונן טופלברג,
מרוץ דראג/רונן טופלברג

עוד בחול המועד, ב-19-20 באפריל תתקיים אליפות ישראל במרוצי דראג לשנת 2022. יומיים עמוסי אקשן ואדרנלין של קרבות ראש בראש ונגד השעון , עם המכוניות המהירות בישראל. אלפי כוחות סוס יתייצבו על קו הזינוק לקבוע מי הרכב המהיר בישראל. מדובר בטורניר דראג אינטנסיבי, עם מכוניות על, שעברו מזמן את 1000 כ''ס , נהגים חדורי מטרה וצוותים טכניים שבילו מאות ואלפי שעות על השיפורים.

במרוץ הזה מבית race masters נקבע מי המהיר, מי העצבני, ומי האלוף הישראלי הבלתי מעורער. המנחה יהיה דורון קאופמן מ-MotorHeads. לכרטיסים לחצו כאן.

מחירי כרטיסים

  • כרטיס חד יומי, לתאריך 19 לאפריל קרבות דירוג 11:00 עד 16:00 - 189 שקל
  • כרטיס חד יומי, לתאריך 20 לאפריל מקצי הניפוי והגמר 11:00 עד 16:30 - 259 שקל
  • כרטיס דו יומי, לתאריכים 19 - 20 באפריל בין השעות 11:00 - 16:00/16:30 - 389 שקל
  • כרטיס VIP דו יומי כרטיס צפייה דו יומי. טריבונה מוצלת, חנייה על אספלט,*מתחם vip נפרד מהקהל, עם חנייה נפרדת למתחם vip (אין גישה למתחם הקהל הטריבונות משני צידי המסלול).

19/4

  • 11:00 - כניסת קהל
  • 11:00-13:00 - אימונים וקביעת זמנים
  • 13:30-16:00 - קרבות הדירוג , המלחמה על הזינוק

20/4

  • 11:00 פתיחת שערים לקהל
  • 11:00-13:00 תחילת קרבות הניפוי
  • 13:00-13:30 הפסקת צהריים
  • 13:30-14:30 - ממשיכים בקרבות הניפוי
  • 14:30-16:00 -מקצי הגמר
  • 16:00-16:30- טקס גביעים והגרלה של פרס לקהל
  • *יתכנו שינויים בלוחות הזמנים.
מרוץ נתנאל באשדוד. יחצ,
מרוץ נתנאל הראשון באשדוד/יחצ

כשבוע לאחר יום הזיכרון לחללי צה"ל ושבועיים לפני יום האזכרה העשירי לנפילתו של לוחם גולני, נתנאל מושיאשוילי הי"ד, בן העיר אשקלון, שנפל בהיתקלות בגבול עזה, כיסופים, יתקיים זו הפעם השנייה מרוץ לזכרו ביום שישי ה-13.5. עבור משפחתו המרוץ מהווה הנצחה חיה - נפתחה ההרשמה.

דודו של נתנאל ז"ל, אבי מושיאשוילי, שמוביל ומנהל את המרוץ סיפר: "עצם קיום המרוץ, מחייה את דמותו של נתנאל, שהיה חובב ספורט וריצות, וכל כך חסר למשפחתנו. המרוץ מהווה דרך טובה להנציח את זכרו".

נתנאל מושיאשוילי הי"ד, בן העיר אשקלון, שירת בחטיבת גולני, בגדוד 12 כחובש פלוגתי, ונהרג בהתקלות עם מחבל בגבול עזה, כיסופים בתאריך יא' בסיוון תשע"ב 1.6.2012, לפני כעשר שנים.
נתנאל ז"ל, היה אהוב מאוד על חבריו, היה מוערך כמקצוען אמיתי על ידי מפקדיו וחובב ספורט אמיתי. המרוץ על שמו, מהווה נדבך נוסף של הנצחה, שמייצר שיתוף פעולה בין כל הגורמים השותפים שמאפשר קיום אירוע מכובד ומרגש. בשנה שעברה השתתפו במרוץ כ- 500 משתתפים והשנה הצפי הוא להכפיל את כמות המשתתפים. במרוץ יוזנקו שלושה מקצים: 10 ק"מ ריצה תחרותית, 5 ק"מ ריצה תחרותית ומקצה עממי באורך 2 ק"מ ללא מדידה.

"העיר אשקלון, מברכת את מארגני המרוץ ואת הרצים שיגיעו לקחת חלק במרוץ המיוחד לזכרו של החייל נתנאל מושיאשווילי ז"ל, בן העיר, שאיבד את חייו במהלך שירותו הצבאי בגבול עזה, בהיתקלות עם מחבלים. לכתו בטרם עת הכתה את כולנו בתדהמה וצער עמוק", אמר ראש העיר תומר גלאם, "בשנים האחרונות משהו טוב קורה בספורט באשקלון, רבים מתושבי העיר, בגילאים שונים, מייצגים את אשקלון בתחרויות ספורט שונות, מגיעים להישגים מרשימים, קוטפים את המקומות הראשונים ושמים את אשקלון בחוד החנית. לצד זה, העיר מארחת תחרויות ארציות רבות וספורטאים רבים שמגיעים אליה זוכים ליהנות מתחרויות ברמה הגבוהה והמתקדמת ביותר ובמקביל לכך, מחוויית ביקור ונופש נעימה, מרתקת ומיוחדת בעיר היפהפייה שלנו. אני מזמין את קהילת הרצים לקחת חלק במרוץ זה שישלב זיכרון לצד אווירה ספורטיבית במיטבה".

"המועצה להסדר ההימורים בספורט גאה להיות נותנת החסות הראשית למרוץ WINNER נתנאל ה- 2. מאז היוסדו, הטוטו הוא חלק בלתי נפרד מהספורט במדינת ישראל וחרט על דגלו לפעול למען הספורט בישראל מתוך אמונה כי ספורט הוא הרבה מעבר לאימון ופיתוח יכולות גופניות אלא גם כלי חשוב להעצמה והגשמה אישית ואמצעי לעיצוב זהות וערכים כגון: תחרותיות, הישגיות ומצוינות לצד סובלנות, הוגנות, נאמנות וחברות", הוסיפה יעל אלמור, מ"מ מנכ"ל המועצה להסדר הימורים בספורט, "סיפורו של מרוץ נתנאל מגלם בעיני את כל הערכים הללו. אירוע ספורט שהחל כמפעל הנצחה לזכר החייל נתנאל מושיאשוילי ז"ל אשר הקריב את חייו למען מדינת ישראל, והפך למרוץ הסוחף אליו רצים מקצועיים לצעד משפחות וילדים אשר מבקשים להביע הערכה, הזדהות, והוקרה באמצעות פעילות ספורטיבית. אנו בווינר, מזמינים את הציבור לקחת חלק במרוץ המרגש, ומאחלים לכל המשתתפים הצלחה. ללא קשר לתוצאה שתשיגו, אנו סבורים שכולכם כבר ווינרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully