וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בודד בפסגה: לקלר ניצח באוסטרליה, ורשטאפן וסאינס פרשו

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 18:03

פורמולה 1: המוליך מפרארי שמר על המקום הראשון והגדיל את הפער מחברו לקבוצה ומהאלוף, שפרש בהקפה ה-36 בגלל תקלה ברכב. סרחיו פרס וג'ורג' ראסל השלימו את הפודיום, המילטון רק רביעי

עונת הפורמולה 1 נמשכה היום (ראשון) עם המירוץ השלישי של העונה שסיפק דרמה גדולה. הדרמה הזו לא כללה את שארל לקלר, המוליך הכללי שזינק מהפול פוזישן ושמר על ההובלה מתחילת המירוץ ועד סופו כדי לנצח מירוץ בפעם השנייה העונה. לקלר, שפתח את המירוץ הזה בפער של 12 נקודות מסאינס חברו לפרארי ו-20 נקודות על פני ורשטאפן האלוף, הגדיל את הפער בעוד 25 נקודות מהשניים שלא סיימו את המירוץ הזה.

שארל לקלר פרארי. רויטרס
פתיחת עונה חלומית. לקלר/רויטרס

ורשטאפן מרד בול, שדלק בעקבותיו של לקלר והיה במקום השני, נאלץ לנטוש את המירוץ בהקפה ה-36 בגלל תקלה ברכב ואחרי שלושה מירוצים בלבד, שניים מהם ורשטאפן לא מסיים אחרי שאת המירוץ הקודם הוא ניצח. קרלוס סאינס חברו של לקלר לפרארי הסתחרר כבר בהקפה השלישית ונטש את המסלול כמו גם סבסטיאן פטל אלוף העולם לשעבר.

סרחיו פרס מרד בול פיצה על מפח הנפש של ורשטאפן, כשסיים במקום השני אחרי לקלר. ג'ורג' ראסל ממרצדס השלים את הפודיום ולואיס המילטון חברו למרצדס הסתפק במקום הרביעי בלבד והוא ממשיך בפתיחת העונה המאכזבת שלו.

מקס ורסטאפן פורמולה 1. רויטרס
מירוץ שני מתוך שלושה שהוא לא מסיים. ורשטאפן והרכב/רויטרס

צמרת דירוג הנהגים:

1. שארל לקלר (פרארי) 71 נקודות

2. ג'ורג' ראסל (מרצדס) 37

3. קרלוס סאינס (פרארי) 33

4. סרחיו פרס (רד בול) 30

5. לואיס המילטון (מרצדס) 28

6. מקס ורשטאפן (רד בול) 25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully