וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בברזיל: ערן זהבי סיכם את תנאיו בבוטאפוגו

בריו דה ז'ניירו משוכנעים שהישראלי יצטרף עם סיום העונה של פ.ס.וו איינדהובן ויוכל לשחק החל מחודש יולי, בסביבתו טוענים שהוא בוחן הצעות נוספות

תקציר: לסטר סיטי - פ.ס.וו איינדהובן 0:0/ספורט1

בברזיל משוכנעים שהתחנה הבאה בקריירה של ערן זהבי תהיה בוטאפוגו. אחרי מספר שבועות שבמהלכם ראשי בוטאפוגו הצהירו על רצונם לצרף את זהבי ופרסומים שונים על מו"מ שמתנהל בין הצדדים, הבוקר (ראשון) דווח באתר "R7" שהושג סיכום לקראת מעבר של הישראלי בתום העונה.

הליגה הברזילאית יצאה לדרכה בסוף השבוע ובוטאפוגו תערוך את משחקה הראשון הערב נגד קורינתיאנס (22:00, ספורט2), לכן במועדון קיוו מאוד שיצליחו לשכנע את זהבי וגם את פ.ס.וו שהעסקה תצא לפועל עוד לפני הקיץ, אבל הישראלי רוצה לסיים את העונה עם פ.ס.וו בתקווה שיזכה איתה בגביע או באליפות וגם המועדון סירב לוותר על החלוץ ברגעי ההכרעה של העונה. החלון בברזיל יסתיים בעוד יומיים ומכאן שזהבי יוכל לשחק עבור בוטאפוגו, אם אכן יעבור לשם, החל מה-18 ביולי.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ANP Sport, GettyImages
בדרך לריו דה ז'ניירו? ערן זהבי/GettyImages, ANP Sport

יש לציין שחרף הדיווח על סיכום שהושג בין זהבי לבוטאפוגו, בסביבתו של השחקן מבהירים שטרם התקבלה החלטה לקראת העונה הבאה. בשבוע שעבר פורסם כי בנוסף לבוטאפוגו הוא מחזיק גם בארבע הצעות מקבוצות אירופיות ובשתיים מהמפרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully