וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריו הכוכבים של פ.ס.ז' סוף סוף "התפוצץ", אבל גם אמבפה מודה: זה מאוחר מדי

אמבפה, ניימאר ומסי חיברו 11 שערים ו-8 בישולים בשני המשחקים האחרונים, בצרפת מציינים את מעמדם החדש, אבל הכימיה החדשה שנוצרה לא מסנוורת את מלך השערים: "המחשבות שלי לקראת הקיץ לא השתנו"

תקציר: באיירן מינכן - אאוגסבורג 0:1/ספורט1

כך כל חובבי הכדורגל דמיינו את השילוב בין קיליאן אמבפה, ליאונל מסי וניימאר. טריו הכוכבים של פריז סן ז'רמן סיפק אמש (שבת) תצוגת תכלית של כישרון ואיכות, כשאיחדו כוחות להצגה משותפת ב-1:6 המוחץ על קלרמון. אמבפה וניימאר כבשו שלושער כל אחד, מסי בישל שלוש פעמים, ויחד הם נראו בלתי עצירים, כשכל אחד אחראי לרגעי קסם משלו.

ב"לה פריזיאן" התמוגגו מ"השיגעון של אמבפה, ניימאר ומסי", ציינו שמדובר ב"התפוצצות", התלהבו מהיכולת של אמבפה (שאחרי אתמול, היה מעורב ישירות ב-34 שערי ליגה העונה, קצת פחות מחצי מהשערים של הקבוצה כולה), הגדירו את מסי כ"מר קוויאר" בזכות הבישולים המופלאים שלו, והסבירו שניימאר והארגנטינאי שספגו קריאות בוז וביקורות אחרי רק לא מזמן, מתחילים ליהנות ממעמד חדש. בסך הכל חיברו השלושה 11 שערים ו-8 בישולים בשני המשחקים האחרונים.

שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, ניימאר חוגגים. רויטרס
חגיגה. ניימאר, מסי ואמבפה/רויטרס

ועדיין, למרות ההתלהבות, קשה להשתחרר מהתחושה שהחיבור של השלושה מגיע בעיתוי קצת מאוחר, אחרי ההדחה מליגת האלופות וכשנותרו רק תארים מקומיים להשיג. גם קיליאן אמבפה הודה בסיום ש"חבל שהכימיה בינינו נבנית רק עכשיו. היו לנו הרבה נסיבות מקלות, הרבה אירועים שגרמו לחיבור הזה להידחות קצת. שלושתנו שחקנים איכותיים, ואנחנו מנסים לעזור אחד לשני כמה שיותר. אנחנו משתדלים לא לחשוב מה היה קורה אם היינו מתחברים בשלב מוקדם יותר, לפעמים החיים הם כאלה. מה שהיה, כבר נמצא מאחורינו".

אמבפה צחקק כשנשאל האם הוא נמצא בכושר הטוב בקריירה, הודה ש"אני באמת מרגיש בכושר לא רע", אבל סירב לדבר על עתידו. "ניימאר ומסי נמצאים כאן כבר מאז חודש יולי. עבר לא מעט זמן, כבר הבנתי איך אנחנו יכולים להיראות יחד ומה אפשר להשיג יחד. שום דבר לא השתנה באמת, וכבר דיברתי באריכות על התוכניות שלי לקיץ", הסביר.

גם דנילו פריירה ניתח את החיבור בין שלושת הכוכבים. "כדי שהם באמת ישחקו בהרמוניה, כדי שהם באמת ימצאו את האיזון הנכון, נדרשים הרבה משחקים יחד. לפעמים דברים לוקחים זמן, אבל עכשיו הם מצוינים ביחד וזה עוזר מאוד לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully