וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו התנצל על תקרית הטלפון, אבל אמו של הילד שהותקף עדיין "בהלם"

הפורטוגלי הביע חרטה אחרי שתועד מרסק את הסלולרי של אוהד שצילם אותו אחרי ההפסד לאברטון: "לא קל להתמודד עם התסכול ברגעים כאלה". המשפחה דורשת עונש חמור: "מדהים שכוכב בסדר גודל כזו יכול לתקוף כך ילד תמים"

תקציר: אברטון - מנצ'סטר יונייטד 0:1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו מתנצל ומביע חרטה אחרי אירועי הערב (שבת) בסיום ההפסד 1:0 של מנצ'סטר יונייטד לאברטון. בסרטונים מסיום המשחק נראה הכוכב הפורטוגלי, שהציג משחק חלש ומאכזב פעם נוספת, כשהוא מונע מאוהד לצלם אותו אותו בירידה לחדר ההלבשה בכך שהוא שולח יד ארוכה ומפיל את הטלפון מידי האוהד הצעיר, כך עושה רושם על פי הסרטונים והעדויות.

התיעוד המטריד עורר סערה באנגליה, מנצ'סטר יונייטד פתחה בחקירה של נסיבות האירוע, ובשעת ערב מאוחרת רונאלדו פרסם התנצלות בחשבון האינסטגרם שלו.

"אף פעם לא קל להתמודד עם רגשות ברגעים קשים כמו זה שאיתו אנחנו מתמודדים", כתב רונאלדו. "למרות זאת, אנחנו תמיד צריכים לכבד, להיות סבלניים ולהוות דוגמה לכל הצעירים שאוהבים את המשחק היפה. אני רוצה להתנצל על ההתפרצות שלי ואם זה אפשרי, אני אשמח להזמין את האוהד לצפות במשחק באולד טראפורד כסימן למשחק הוגן וספורטיביות".

תיעוד חדש מהתקרית מראה בבירור את ההתנהגות הבריונית של רונאלדו

כך נראה הטלפון אחרי ש"טופל" על ידי רונאלדו

אבל גם התקרית לא מרגיעה את משפחתו של האוהד, נער בגיל העשרה. אימו של הנער העלתה לרשתות החברתיות תמונה של הטלפון המרוסק לצד תמונה של ידו של הילד, בו היא נראית חבולה ועם סימנים כחולים.

הטלפון של האוהד שרוסק על ידי כריסטיאנו רונאלדו. מתוך טוויטר, צילום מסך
הפוסט של אמו של הילד/צילום מסך, מתוך טוויטר

האם כתבה שהגישה תלונה נגד רונאלדו במשטרה והסבירה: "ערב של משחק נהדר הסתיים כשאני ובני בתחנת המשטרה. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל רונאלדו פשוט לקח לבני את הטלפון מהיד וריסק אותו בזמן שהוא צילם אותו יורד מהמגרש אחרי שריקת הסיום. אני בהלם מכך שכדורגלן מקצועני, כוכב בסדר הגודל שלו, מסוגל לתקוף כך ילד תמים. אם למישהו יש סרטון בו אפשר לראות את זה, שלחו לי אותו לאינסטגרם. שחקני הכדורגל האלה הם בריונים! הוא אבא בעצמו, איך הוא היה מרגיש אם מישהו היה עושה דבר כזה לילד שלו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully