וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל עם הפסד שני ברציפות, איבדה את המקום הרביעי: "ארטטה פאתטי"

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 8:35

התותחנים נוצחו 2:1 על ידי ברייטון ובדרך למטה וגם המאמן הודה: "אנחנו יודעים שהדרך הזו לא לוקחת אותנו לשום מקום"

תקציר: ארסנל - ברייטון 2:1/ספורט1

הסיכוי של ארסנל להשיג את המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות מתחיל להיראות יותר ויותר קלוש. התותחנים הפסידו אתמול (שבת) 2:1 לברייטון בבית ואפשרו לטוטנהאם לפתוח פער של שלוש נקודות.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
הקבוצה שלו נראית רע מאוד. ארטטה/רויטרס

"המחצית הראשונה שוב הייתה חלשה מאוד", אמר ארטטה, "כל מה שדיברנו עליו וכל התגובה שרצינו להראות אחרי ההפסד לקריסטל פאלאס, לא עשינו כלום מזה. היינו מרושלים עם הכדור, הגענו שניים לכל כדור, לא הראינו שום כוונה ולא בנינו מומנטום במהלך המשחק, לא שיחקנו במהירות הנכונה ואז הם כבשו בהזדמנות הראשונה שהייתה להם. יצרנו אווירה קרה שהיינו לא נינוחים איתה. כשניסינו לשנות את זה, זה היה נהדר אבל מאוחר מדי.

"האוהדים שוב היו נהדרים, אבל לא נתנו להם מספיק בחזרה. אי אפשר היה לראות מטרה או כוונה במשחק שלנו או משהו שניסינו לעשות. לא נתנו לאוהדים שום דבר במחצית הראשונה. זו לא בעיה של גישה, זו הייתה בעיה של תעוזה. לא הייתה לנו את הכוונה לתקוף וללכת קדימה כמו שרצינו. כל אחד הסתכל על השני במקום לקחת אחריות. אי אפשר לשחק כך".

אלכסנדר לקאזט החלש רשם משחק רביעי ברציפות ללא בעיטה למסגרת בכלל. על המשך העונה אמר ארטטה: "ידענו שלסיים במקום הרביעי יהיה אתגר גדול עם סגל מלא, אז בטח עכשיו אחרי שתי פציעות שסיבכו את המצב. אנחנו לא יכולים להשתמש בתירוצים. מה שקרה במשחק הזה הוא בגללנו, השחקנים שלנו ואיך שהכנו אותם למשחק. הגיע לנו להפסיד ועכשיו אנחנו צריכים לקום מזה. אנחנו יודעים שהדרך הזו לא לוקחת אותנו לשום מקום. יש לנו הרבה על מה לשחק בשמונת המחזורים שנותרו. אבל אנחנו צריכים לקחת את האתגר ולא לשבת ולחכות לראות מה יקרה".

מי שחזר לבקר את מיקל ארטטה הוא העיתונאי פירס מורגן שצייץ תמונה של המאמן וכתב "פאתטי". מורגן צייץ: "תזכורת שארטטה נתן את אובמיאנג בחינם לברצלונה והוא כובש שם בצרורות. ארטטה גם השאיר את לקאזט, שלא כבש ממשחק פתוח מאז דצמבר. ההחלטות שלו נראות רע יותר ויותר ככל שהזמן חולף ובכל זאת אוהדי ארסנל תומכים בזה. למען השם, לסמוך על התהליך? לא הייתי סומך על ארטטה שירתיח לי ביצה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully