וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן סובל מחבלה בבטן, יעבור ניתוח לבירור מקיף של מצבו

הקשר פונה לבית החולים עם חשש לפגיעה בצלעות שבוע וחצי לפני הדרבי בחצי הגמר. קורצקי: "אסור לסיים את העונה כשנראים ככה"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הפועל חיפה נשמה לרווחה הערב (שבת), אחרי שקטעה רצף של שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון וגברה 0:1 על הפועל חדרה. גל אראל כבש את שער הניצחון בדקה ה-20, אבל הערב החיובי של הפועל חיפה כלל גם חדשות מדאיגות, לאחר שחנן ממן נפצע, הוחלף ופונה לבית החולים עם חשש לפגיעה בצלעות.

"אני מאוד מקווה שזה לא יהיה משהו חמור, נכון לעכשיו לא שמעתי על משהו יוצא דופן. חנן שחקן מאוד חשוב ונקווה שהוא יעמוד לרשותנו", אמר בסיום מאמן הפועל חיפה אלישע לוי, אלא שמאוחר יותר המועדון עדכן ש"ממן סובל מחבלה בבטן והוא צפוי לעבור הלילה ניתוח לבירור מקיף של מצבו".

לוי בירך על הניצחון ואמר: "לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל כן שיחקנו מסודר וניצחנו, מזמן לא ניצחנו בבית וזה מגיע לאוהדים שלנו. עכשיו הכל מתנקז למשחק אחד, אנחנו אמנם משחקים נגד מכבי חיפה אבל במשחק אחד הכל יכול לקרות. נעשה הכל במשחק הזה. רק היום התחלתי לחשוב על חצי הגמר, כי חשוב לסיים את הליגה בצורה טובה".

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. דני מרון
סיבה לדאגה. ממן אחרי הפציעה/דני מרון

כובש שער הניצחון גל אראל הוסיף: "עברנו תקופה די קשה, לא זוכר מתי ניצחנו לאחרונה אז מבחינתנו לקחת את 3 הנקודות זה היה מה שחשוב. רצינו לבוא בראש שקט לחצי הגמר. חצי גמר גביע זה מעמד מרגש, ובנוסף מדובר גם בדרבי אז ברור שהחשיבות גדולה. יש תכונה מאוד חזקה שהולכת להיות אווירה ממש טובה, אנחנו נשתדל לעשות את הכי טוב על המגרש. חנן שחקן מאוד משמעותי, תכף נתעדכן מה קרה ונחזיק אצבעות כי ברור שאנחנו זקוקים לו".

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי אמר בסיום: "המשחק התפתח עם הרבה אילוצים בהרכב, הרבה שחקנים צעירים, לא היה משחק גדול, אבל הפועל חיפה ניצלה טעות אחת שלנו, מה שאנחנו לא הצלחנו. צריך להיראות יותר טוב, יש עוד ארבעה משחקים וצריך להיראות אחרת. הסגל מאוד קצר וזה מאוד מאתגר. ננוח בפגרה ונקווה שנקבל בחזרה שחקן או שניים, אבל בכל מקרה צריך לסיים את העונה בצורה אחרת".

קורצקי הוסיף: "מבחינה מנטלית לא קל לנו. קורה משהו לקבוצה ורואים את זה. אנחנו בתור צוות מקצועי מנסים לעשות הכל, אבל כנראה שזה יותר גדול מזה. צריך לחשוב איך נראים יותר טוב, כי אסור לנו להיראות ככה בסוף העונה. אני מאמין שזה עלול להשליך על העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully