וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן כבש צמד ונפצע, ליאל עבדה חגג שער ליגה 10 העונה

ויאדוליד פיגרה 2:0 במלאגה, החלוץ כבש פעמיים תוך שלוש דקות והשווה. הישראלי של סלטיק נכנס כמחליף וקבע 0:7 מול סט. ג'ונסטון. אלטמן בישל ב-3:3 הדרמטי של א.א.ק לרנקה

שון וייסמן העלה הערב (שבת) את מאזנו בליגה השנייה בספרד ל-16 שערים, כשהשווה עבור ויאדוליד ל-2:2 מול מלאגה. החלוץ הישראלי פתח כהרגלו בהרכב וקבוצתו נקלעה לפיגור כפול, אבל בדקה ה-59 הוא כבש אחרי כדור קרן של מונצ'ו ואחרי שלוש דקות נגח את השני אחרי הרמה של גונסאלו פלאטה. לצערה של ויאדוליד, שנמצאת לפחות זמנית במקום השני שמוביל ישירות לליגה הבכירה, וייסמן נפצע בשריר הירך האחורי ונאלץ לצאת בדקה ה-68. החלוץ מפגר כעת בשער אחד אחרי הכובשים המובילים של הליגה - סטויצ'קוב (אייבר), כריסטיאן סטואני (ג'ירונה) ובורחה באסטון (אוביידו). לסיום העונה נותרו עוד שבעה מחזורים.

* ליאל עבדה קטע בצורת של יותר מחודשיים בליגה הסקוטית, כשחתם את תוצאת המשחק ב-0:7 המוחץ של סלטיק על סט. ג'ונסטון. שחקן הכנף הישראלי החליף בדקה ה-27 את יורגוס יאקומאקיס שנפצע, ובדקה ה-78 כבש בבעיטה יפה את השביעי של המוליכה וה-10 שלו העונה בליגה. ניר ביטון נותר על הספסל ולא שותף, סלטיק הבטיחה את כניסתה לפלייאוף עם יתרון של שש נקודות לפחות על פני ריינג'רס.

ליאל עבדה שחקן סלטיק כובש מול סט. ג'ונסטון. רויטרס
הגיע לספרות כפולות בליגה. ליאל עבדה כובש/רויטרס

* עומרי אלטמן השלים 90 דקות בהרכב של א.א.ק לרנקה ובישל בדקה ה-19 להונגרי אדם גורצ'ו, כשקבוצתו חילצה 3:3 דרמטי בדקה ה-95 מול מוליכת הליגה הקפריסאית אפולון לימסול במסגרת הפלייאוף העליון. א.א.ק קטעה רצף של שלושה הפסדים והיא במקום החמישי.

* סינטאיהו סלליך פתח בפעם הרביעית העונה בהרכב גנצ'לרבירלי והוחלף בתוספת הזמן ב-0:2 הביתי על קצ'יורנגוג'ו בליגה השנייה בטורקיה. קבוצתו במקום ה-11.

* ג'וזף גנדה שיחק שבע דקות כמחליף ב-1:1 של אדמירה מול לאסק לינץ בפלייאוף התחתון באוסטריה. עילאי אלמקייס לא שותף.

* בוריס קליימן ישב על הספסל של וולוס בניצחון הביתי 0:3 על לאמיה בפלייאוף התחתון ביוון.

* תומר חמד נותר על הספסל של ווסטרן סידני וונדררס ב-1:1 הביתי מול בריסביין רואר בליגה האוסטרלית.

* עמית ביטון ישב על הספסל של ברואה בהפסד הביתי 1:0 ללודוגרץ, אצלה דני גרופר לא נכלל בסגל. המוליכה הבולגרית עם יתרון של 12 נקודות בפסגה לפני הכניסה לפלייאוף.

* ג'ואל אבו חנא נותר על הספסל של לגיה ורשה ב-1:1 בחוץ מול לך פוזנן, מוליכת הליגה הפולנית. לגיה רק במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully