וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יודעות לקחת: נאפולי הפסידה לפיורנטינה, רק 0:0 למילאן

הסגולים גברו 2:3 על קבוצתו של ספאלטי, הרוסונרי לא השכילו לנצל זאת ומעדו מול טורינו. אינטר תוכל לעלות לפסגה אם תנצח את במשחק ההשלמה שלה

תקציר: נאפולי - פיורנטינה 3:2/ספורט1

המירוץ המותח לסקודטו נמשך היום (ראשון) עם מעידות מפתיעות של מילאן ונאפולי. הרוסונרי מוליכים את הטבלה בשתי נקודות בלבד אחרי 0:0 מול טורינו, בעוד נאפולי הפסידה בביתה 3:2 לפיורנטינה. רומא ביצעה מהפך מול סלרניטנה, אטאלנטה הפסידה לססואולו ודור פרץ לא נכלל בסגל ונציה, שהפסידה בתוספת הזמן 2:1 לאודינזה.

אוליביה ז'ירו, שחקן מילאן. Valerio Pennicino, GettyImages
מילאן אכזבה. ז'ירו/GettyImages, Valerio Pennicino

צפו בתקציר: טורינו - מילאן 0:0

תקציר: טורינו - מילאן 0:0/ספורט1

טורינו - מילאן 0:0

מוליכת הליגה האיטלקית לא ספגה כבר שישה משחקים ברציפות, אך במקביל היא סופרת כבר שני משחקים רצופים ללא כיבוש וממשיכה למעוד. הרוסונרי היו יכולים לפתוח פער של ארבע נקודות על פני אינטר ונאפולי (לנראזורי משחק חסר), אך כעת הם מובילים בשתי נקודות בלבד ואם אינטר תנצח במשחק ההשלמה שלה היא תעלה לראשות הטבלה.

ארתור קבראל שחקן פיורנטינה חוגג שער. רויטרס
השתיק את הקהל באצטדיון דייגו מראדונה. ארתור קבראל/רויטרס
לורנצו אינסינייה עם דריס מרטנס שחקני נאפולי. רויטרס
נאפולי בהלם. מרטנס ואינסיניה/רויטרס

נאפולי - פיורנטינה 3:2

כשלושה חודשים אחרי התבוסה 5:2 בהארכה בגביע, נאפולי שוב קרסה מול פיורנטינה ופספסה הזדמנות לתפוס זמנית את הפסגה ולהלחיץ את מילאן לפחות לכמה שעות. אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הפרטנופיי נכנעו למדורגת שביעית שהציגה חוליית התקפה מהירה וקטלנית. ניקו גונסאלס הארגנטינאי כבש בדקה ה-29, דריס מרטנס צימק בדקה ה-58, אבל המחליף ג'ונתן איקונה סיפק שער בכורה נפלא בשמאל בדקה ה-66 וארתור קבראל שהצטרף גם הוא בינואר, עבר בקלות את סטניסלב לובוטקה וסובב באומנות לפינה הרחוקה בדקה ה-72. ויקטור אוסימן צימק בחצי יעף בדקה ה-85, אך לא מנע הפסד.

שחקני רומא חוגגים עם כריס סמולינג. Silvia Lore, GettyImages
מנע מבוכה באולימפיקו. כריס סמולינג/GettyImages, Silvia Lore

רומא - סלרניטנה 1:2

אחרי שהובכה פעם נוספת על ידי בודו גלימט ולפני הגומלין הביתי ברבע גמר הקונפרנס ליג, רומא נחלצה מהפסד בית סנסציוני מול נועלת הטבלה. פרנק ריברי בישל בדקה ה-22 לאיבן רדובאנוביץ' ונועלת הטבלה הריחה ניצחון אחרי 10 מחזורים בהם לא הצליחה לעשות זאת, אבל המחליף קרלס פרס איזן בדקה ה-81 עם שמאלית מסובבת מ-22 מטרים ובחלוף ארבע דקות השלים כריס סמולינג את המהפך אחרי הרמה בכדור חופשי של ז'ורדן ורטו. הג'אלורוסי חזרו למקום החמישי.

חלוץ לאציו, צ'ירו אימובילה. Marco Rosi, GettyImages
ה-24 שלו העונה. צ'ירו אימובילה/GettyImages, Marco Rosi

גנואה - לאציו 4:1

צ'ירו אימובילה לא מצא את הרשת בהפסד הצורב בדרבי לרומא וגם בניצחון על ססואולו בשבוע שעבר, פעם ראשונה העונה בליגה שהוא לא מבקיע שני משחקים ברצף, אבל הוא פיצה על כך היום עם שלושער נהדר ולזכותו 24 שערים העונה ב-27 משחקים בסרייה A בהם שותף. הראשון שמצא את הרשת היה אדם מארושיץ', מגן לאציו שעבר את השומר ובעט כדור שלא הותיר שום סיכוי לשוער סלבטורה סיריגו - כל זאת דקה אחרי שרוברטו פיקולי נפל ברחבה, דרש פנדל ולא שכנע את צוות השופטים, כולל אלו שב-VAR. דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה היה זה אימובילה ששבר בצורת קצרה וקבע 0:2. החלוץ לא עצר והוסיף שני שערים נוספים, עם הראש בדקה ה-63 ועם הרגל בתום מבצע אישי בדקה ה-76. בין לבין, שחקן ההגנה הספרדי פטריק הבקיע שער עצמי בדקה ה-68. 1:4 ללאציו בסיום, גנואה סוגרת מחזור נוסף במקום לפני האחרון.

משחקים נוספים

ססואולו - אטאלנטה 1:2
לססואולו: חאמד טראורה (24 ו-61). לאטאלנטה: לואיס מוריאל (90+3)

ונציה - אודינזה 2:1
לוונציה: תומא הנרי (86). לאודינזה: ג'רארד דאולופאו (35 בפנדל), רודריגו בקאו (90+4)

המחזור ה-32 יסתיים ביום שני עם המפגש בין בולוניה לסמפדוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully