וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס הגדילה את הפער בהולנד, זהבי צפוי לפתוח בהרכב פ.ס.וו

האלופה הפכה בדרך ל-1:2 על ספרטה רוטרדם. פ.ס.וו תנסה לצמק בחזרה ל-4 נקודות כשהיא תארח את ר.ק.ס ואלווייק (ראשון, 15:30, ספורט4)

תקציר: אייאקס - ספרטה רוטרדם 1:2/ספורט1

אחרי שאיבדו שתי נקודות ב-3:3 אצל טוונטה בשבוע שעבר, פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי יארחו מחר (ראשון, 15:30, ספורט4) את ר.ק.ס ואלווייק מתחתית הליגה ההולנדית. קבוצתו של החלוץ הישראלי תעלה לכר הדשא אחרי 0:0 מחמיא נגד לסטר סיטי בחוץ בקונפרנס ליג, אבל לא תסתפק בתיקו - בטח לאור העובדה שאייאקס הגדילה הערב את הפער בפסגה לשבע נקודות בזכות מהפך וניצחון 1:2 על ספרטה רוטרדם.

זהבי נבחר לשחקן חודש מרץ בליגה ההולנדית אחרי שכבש שלושה שערים ובישל אחד נוסף ברצף המוצלח של קבוצתו, אבל בשבוע שעבר הסתפק בבישול ושבת מהבקעה. מחר הוא ינסה לכבוש את שער הליגה התשיעי שלו העונה והוא צפוי לפתוח בהרכב למרות העומס בתקופה האחרונה.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
שער הליגה התשיעי בדרך. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

ר.ק.ס לא ניצחה את פ.ס.וו במשחק ליגה מאז פברואר 2014 ולא גברה עליה בחוץ מאז ה-0:3 בינואר 1993, כשבהרכב של המארחת היו שחקנים כמו רומאריו, וים קיפט ופטר הוקסטרה. למעשה פ.ס.וו ניצחה את יריבתה בכל 14 המשחקים האחרונים אותם אירחה. הפעם האחרונה בה היא שמטה נגדה נקודות בפיליפס סטדיון הייתה במאי 1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully