וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקלר יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי אוסטרליה, ורשטאפן שני

נהג פרארי עקף את האלוף המכהן והשיג את המקום הראשון בפעם השנייה העונה. המילטון רק חמישי, אלונסו התרסק, דירוג שיא למקלארן העונה

מוליך דירוג הנהגים בפורמולה 1, שארל לקלר, יזנק ראשון בגרנד פרי אוסטרליה לאחר שהקדים ב-0.286 שניות את מקס ורשטאפן במקצה הדירוג שהתקיים הבוקר (שבת). לקלר השלים הקפה בזמן של 1:17.68 והעניק לפרארי יתרון על פני רד בול במרוץ שיתקיים מחר, כאשר סרחיו "צ'קו" פרס, חברו של ורשטאפן לקבוצה, יזנק שלישי לאחר שקבע זמן גבוה ב-0.372 מזה של לקלר. כזכור, לקלר ו-ורשטאפן התחלקו בניצחונות בצמד המרוצים הראשון של העונה, ועבור המונגאסקי זהו הפול פוזישן השני שהוא משיג.

לאנדו נוריס השיג את הדירוג הגבוה ביותר של מקלארן בעונה הנוכחית, ויזנק רביעי כשאחריו לואיס המילטון, שלא יזנק ראשון במלבורן לראשונה זה שש שנים, ובמקום השישי חברו של המילטון לקבוצת מרצדס, ג'ורג' ראסל. הנהג השני של פרארי, קרלוס סאינס הספרדי, יזנק תשיעי בלבד כיוון שהתרסקות של בן ארצו פרננדו אלונסו גרמה להנפת דגל אדום שמנעה מסאינס לצבור תאוצה.

שארל לקלר, נהג מרוצי פורמולה 1 של פרארי. CON CHRONIS/AFP, GettyImages
עוד פול פוזישן. לקלר/GettyImages, CON CHRONIS/AFP

"אנחנו עובדים קשה מאוד בסוף השבוע הזה", סיפר לקלר. "נחמד מאוד לנהוג במכונית הזו. הופתענו פעם נוספת מהמהירות שלנו במקצה הדירוג. הצלחתי לחבר הכל יחד ואני שמח לזנק מחר מהפול פוזישן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully