וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה שוקל שינוי מערך וגאנם עשוי לפתוח, שינויים גם בהפועל תל אביב

מאמן הפועל באר שבע עשוי לעבור למערך של שלושה בלמים וגם חטואל מועמד לפתוח, אזולאי הקשר ואליאס ישובו להרכב האורחת (ראשון, 20:15 בספורט4)

מחזור 29הסתיים10/04/2022
הפועל באר שבע
  • חטואל (6)
  • באריירו (85)
2:2
  • (48) פלומן
  • (56) פלומן
הפועל תל אביב
תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע

על רקע המחסור הרב בשחקנים למשחק מול הפועל תל אביב מחר (ראשון, 20:00 בספורט4), שוקל אליניב ברדה מעבר להרכב עם שלושה בלמים. הפועל באר שבע תחסר מחר בטרנר את מיגל ויטור המוצהב ואת דנילו אספרייה המושעה, בנוסף לפצועים ניקיטה רוקאביצה, שגיב יחזקאל ואיתי שכטר. גם בגלל הסיבה הזו, וגם בגלל מחשבה לשנות, ברדה עשוי להחליף מערך.

במקרה שהשינוי אכן יתבצע, יצוות ברדה את איתן טיבי, חאתם עבד אלחמיד ואיאד אבו עביד במרכז ההגנה, כאשר באגפים ישחקו אור דדיה בימין ורותם חטואל בשמאל. האחרון לא קיבל מספיק הזדמנויות בהרכב העונה, ודווקא על רקע היכולת הטובה שלו בגביע מול מכבי פתח תקווה לפני כחודש, מבינים בהפועל באר שבע שהוא ראוי ליותר דקות.

מי שעשוי לקבל את חולצת ההרכב בשל מצוקת החלוצים הוא קייס גאנם, שעדיין לא שיחק העונה ולמעשה עברו כבר 13 חודשים מאז שקיים את משחקו האחרון, שאחריו יצא לשיקום ארוך מהפציעה בברכו. באחרונה הוא כבר מתאמן היטב ובשבוע החולף החלוץ אף ישב על הספסל מול מכבי חיפה.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, איאד אבו עביד, איתן טיבי, חאתם עבד אלחמיד, רותם חטואל, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, רמזי ספורי, יוג'ין אנסה, קייס גאנם.

רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
בבאר שבע מבינים שהוא ראוי לדקות. רותם חטואל/דני מרון

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב יוצאת מחר לטרנר בתחושה כי היא יכולה להשיג ניצחון ראשון העונה על אחת משלוש הבכירות בליגה, בעיקר לאור העובדה כי אליניב ברדה וחניכיו עם הראש גם בגביע. קובי רפואה יבצע מספר שינויים בהרכב. שי אליאס יחזור ל-11, שלומי אזולאי הקשר יפתח על חשבונו של מרקו ינקוביץ' ואילו בחלק הקדמי נראה כי ישנה התלבטות בין אנז' פרדי פלומן לעידן ורד בכנף.

שחקני הקבוצה יענדו סרטים שחורים כדי לכבד את זכרו של תומר מורד, אוהד הפועל תל אביב שנרצח בפיגוע הנתעב ברחוב דיזנגוף ביום חמישי, בו נרצחו גם איתם מגיני וברק לופן. מסע הלוויה ייצא בשעה 15:30 מבית העלמין פרדס החיים בכפר סבא. בתום מסע הלוויה תצאנה הסעות (בשעה 17:00, ללא תשלום) מבית העלמין בכפר סבא - ישירות לאצטדיון טרנר. בתום המשחק, בשעה 22:20, ייצאו האוטובוסים בחזרה לבית העלמין בכפר סבא - עם עצירה אחת בתחנת הרכבת תל אביב השלום.

הרכב משוער: בוגדן סרנבסקי, בן ביטון, אדי גוטליב, סתיו למקין, דורון ליידנר, שי אליאס, דן איינבינדר, שלומי אזולאי הקשר, אושר דוידה, אנז' פרדי פלומן, שלומי אזולאי החלוץ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל תל אביב שלומי אזולאי. קובי אליהו
אחרי שער הניצחון, מקום ב-11. שלומי אזולאי הקשר/קובי אליהו

טריוויה

* 107 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהפועל תל אביב מובילה 34:44 בניצחונות ועוד 29 משחקים לא הוכרעו.

* כל ארבעת הניצחונות האחרונים של הפועל תל אביב על הפועל באר שבע היו בתוצאה זהה של 0:1. הניצחון האחרון בהפרש של יותר משער אחד: 1:4 ביתי בנובמבר 2012.

* הפועל באר שבע השיגה העונה 13 נקודות מעמדת פיגור, כולל שלושה מהפכים - הכי הרבה בליגה. הפועל תל אביב אחריה עם 11 נקודות במשחקים בהם נקלעה לפיגור.

* הפועל תל אביב כבשה העונה שלושה שערי ניצחון בתוספת הזמן (ועוד פעם אחת חילצה נקודה בדקה ה-95). את שיא הליגה קבעה מכבי תל אביב בעונה שעברה, עם ארבעה שערי ניצחון אחרי הדקה ה-90.

* קובי רפואה ניצח את הפועל באר שבע רק פעם אחת ב-12 ניסיונות כמאמן. זה קרה בפברואר 2019 עם הפועל תל אביב (0:1 ביתי).

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: טרנר
קהל: 11641

משחקי המחזור ה-29:

שבת, 16:00: עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל חיפה - הפועל חדרה
שבת, 19:50: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:00: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט3)
ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully