וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפסע מעלייה: קביליו יפו ניצחה 1:2 את כסייפה והיא בדרך ללאומית

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 17:17

אחרי ההפסד המפתיע במחזור הקודם, ערן לוי ועומרי כהן סידרו ליפו מהפך בכסייפה ויתרון 2 נקודות בפסגה מחזור לסיום. כפר שלם ניצחה, נורדיה ובני פרדיס ירדו

שחקני מכבי קביליו יפו חוגגים עם ערן לוי. ברני ארדוב
בדרך לליגה הלאומית. שחקני יפו חוגגים/ברני ארדוב

המחזור ה-33 והלפני אחרון בליגה א' דרום נערך היום (שישי) ואיזו דרמה קיבלנו במאבק על העלייה. מכבי קביליו יפו נקלעה לפיגור אבל עשתה מהפך מול כסייפה וניצחון במחזור הבא יעלה אותה ללאומית. הפועל כפר שלם הביסה 0:3 את ירמיהו חולון ותקווה למעידה של יפו. בית"ר נורדיה ירושלים ירדה מעשית אחרי 3:2 מול שמשון כפר קאסם, שאיבדה סיכוי לעלות אוטומטית. יש לציין כי אם בסיום העונה יהיה שוויון במקום הראשון בין שתי קבוצות, זהות העולה תוכרע בגמר פלייאוף ביניהן. אם יהיה שוויון נקודות בין כל שלוש הקבוצות, השתיים עם הפרש השערים הטוב יותר הן אלה שיעלו לגמר פלייאוף על הכרטיס ללאומית.

שחקן מכבי קביליו יפו ערן לוי. ברני ארדוב
שותף בכיר בעלייה, למרות הפציעה. ערן לוי/ברני ארדוב

עירוני כסייפה - מכבי קביליו יפו 2:1

יפו קיוותה להבטיח את העלייה כבר במחזור הקודם, אך נחלה הפסד סנסציוני מול נורדיה מהתחתית וגם ראתה שני שחקנים שלה מורחקים. היום, עם ערן לוי בהרכב, קבוצת האוהדים הגיעה נחושה מאוד למשחק הזה והשיג ניצחון שהותיר אותה בפסגה עם שתי נקודות יותר מכפר שלם והמשמעות: ניצחון במחזור הסיום נגד מכבי יבנה יבטיח ליפו עלייה מתוקה במיוחד. המשחק הזה נפתח רע מאוד מבחינת יפו, שראתה את אבי מסיקה נוגח מקרוב (12) ומעלה את המארחים ליתרון. אלא שבדקה ה-33 ערן לוי השווה עם שער אופייני בבעיטה אדירה ברגל שמאל. בדקה ה-72 הגיע המהפך: עומרי כהן הבלם נגח יפה מקרוב לפינה וקבע: יפו בדרך לליגה הלאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי מכבי קביליו יפו. ברני ארדוב
היידה בי. היידה בו. היידה מכבי יפו/ברני ארדוב

מכבי ירמיהו חולון - הפועל כפר שלם 3:0

ניצחון צפוי של כפר שלם, שקיוותה גם למעידה של יפו כדי לעלות לפסגה, אך נותרה במקום השני ותקווה למעידה כזו ביום רביעי כדי אולי לכבוש את הפסגה ולעלות לליגה הלאומית במחזור הסיום. תומר בנבנישתי (47), יאיר שפונגין (52) ואדג'י הייפורד (60) כבשו לכפר שלם, שהובילה את הטבלה במשך מחזורים ארוכים אך רצף של תוצאות לא טובות עלה לה ביוקר.

בית"ר נורדיה ירושלים - שמשון כפר קאסם 3:2

נורדיה יצאה מהקבר עם 3 ניצחונות רצופים, כולל על יפו המוליכה במחזור הקודם וקיוותה לעשות נס נוסף נגד השלישית בטבלה, שמצידה הייתה חייבת לנצח כדי להישאר במאבק העלייה. אלא שההפסד הזו קבע שנורדיה ירדה ליגה. כפר קאסם מצידה, שחזרה מפיגור 2:0 עם מהפך גדול, שמרה לעצמה סיכוי לקראת מחזור הסיום כשהיא בפיגור של 2 נקודות מיפו המוליכה. המשחק נפתח מצוין מבחינת המארחים שעלו כאמור ל-0:2 משערים של ירדן פינטו (11) ואיתמר הופמן (34). אלא שבן בנימין (52) ואליאור סיידר (65) החזירו את קאסם ובתוספת הזמן האורחים השיגו את הניצחון היקר שמשאיר אותם בתמונה. נורדיה, שירדה אחרי חמש שנים, תצטרף בליגה א' לבני לוד והפועל אשקלון שכבר ירדו.

שחקן מכבי קביליו יפו דובב גבאי עם שחקן עירני כסייפה אבי מסיקה. ברני ארדוב
השער שלו לא הספיק. אבי מסיקה במאבק עם דובב גבאי/ברני ארדוב

תוצאות נוספות

מכבי הרצליה - הפועל בקעת הירדן 1:1
מכבי יבנה - הפועל אזור 1:3
מכבי שעריים - הפועל מרמורק 0:2
בני אילת - שמשון תל אביב 0:0
מכבי עירוני אשדוד - מ.ס. דימונה 1:0

ליגה א' צפון

הפועל כאוכב הייתה חייבת לנצח כדי להבטיח הישארות והיא עשתה זאת עם 0:5 גדול על הפועל רובי שפירא שכבר ירדה לליגה ב'. מי שירדה סופית בשל כך היא הפועל בני פרדיס, שגם כך הפסידה 3:0 לצעירי טייבה.

הפועל בני זלפה - מכבי טמרה 1:4
הפועל בני פרדיס - צעירי טייבה 3:0
הפועל בועיינה - מכבי צור שלום 2:0
הפועל כאוכב - הפועל רובי שפירא 0:5
הפועל מגדל העמק - הפועל בני ערערה 2:4
מ.ס. טירה - הפועל הרצליה 2:1
הפועל כפר כנא - עירוני נשר 1:1
הפועל איכסל - הפועל בקה אל גרבייה (לא נערך)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully