וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מולדבסקי הוא היו"ר החדש של מכבי ראשון לציון

היהלומן, שתרם לקבוצה כבר מאות אלפי שקלים העונה, יעמוד בראש הכתומים שנמצאים במקום האחרון בליגת העל: "אתרום מניסיוני"

יו"ר חדש למכבי ראשון לציון. היהלומן יוסי מולדבסקי מונה היום (שישי) לעמוד בראש הקבוצה יחליף בתפקיד את יצחק פרי שעזב את הקבוצה במהלך העונה הנוכחית לאחר מספר עשורים בתפקיד. מולדבסקי תרם העונה כבר כמה מאות אלפי שקלים לקבוצה מעיר היין, והיה מעורב עונה לפני כן בהפועל חולון. בעבר גם תרם כספים להפועל פתח תקוה בכדורגל.

היו"ר הנכנס אמר לאחר המינוי: "אני גאה לקבל על עצמי את תפקיד יושב הראש, ולהיכנס לנעליו של מר יצחק פרי שהוביל את המועדון לאורך שנים להישגים מרשימים. אני מקבל לידי מועדון בריא בעל פוטנציאל רב ואעשה את כל שביכולתי בכדי להמשיך להצעיד אותו קדימה בשנים הבאות. אעמיד את הניסיון הרב שצברתי בעולם העיסקי ובעולם הספורט לטובת המועדון".

יו"ר מכבי ראשון לציון הנכנס יוסי מולדבסקי. דוברות מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
"מקבל לידי מועדון בריא". מולדבסקי/אתר רשמי, דוברות מכבי ראשון לציון

עוד אמר מולדבסקי: "העונה הנוכחית הציבה בפנינו אתגרים רבים, אך אני מאמין שיש לנו את היכולת לעמוד במשימה החשובה מכל שהיא הישארות בליגת העל. ברצוני להודות לאוהדים הכתומים שממשיכים למלא את בית מכבי וללוות את הקבוצה גם במשחקי החוץ וקורא להם לתמוך במועדון גם במשחק החשוב ביום ראשון הקרוב בנס-ציונה. תודה רבה לראש העירייה, מר רז קינסטליך, שתומך ומלווה מקרוב את המועדון גם בימים פחות מוצלחים, ולחברי העמותה על הבעת האמון והבחירה פה אחד בי".

מכבי ראשון לציון משחקת בליגת העל ברציפות מאז עונת 1988/89 וקרובה מאוד העונה לירידת ליגה ראשונה מאז. הכתומים ניצחו חמישה משחקים בלבד מתוך 22 והם במקום האחרון בליגת העל, כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה, בעוד הפועל באר שבע מקדימה את הקבוצה של דרור כהן בשני ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully