וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "צריך לומר את האמת - לא העזנו מספיק בחיפה"

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 9:53

אחרי הסערה בחיפה, הפועל באר שבע מתכוננות למשחק מול הפועל תל אביב, וברדה יודע: "לא עשינו את הדברים כמו שמצופה ממועדון כמו שלנו". ושוב, סגל חסר מאוד לבאר שבע (ראשון, 20:00, ספורט4)

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

אחרי ההפסד במשחק העונה למכבי חיפה והאירועים שנלוו להתמודדות בשל ההרחקה הלא מוצדקת של דנילו רספרייה, מנסים בהפועל באר שבע לאסוף את השברים כדי לחזור ולנצח מחרתיים את הפועל תל אביב בטרנר, ובהמשך לצאת בראש מורם לצמד המשחקים מול מכבי תל אביב בליגה ובחצי גמר גביע המדינה - גם כדי לחזור למירוץ האליפות וגם להעפיל לגמר הגביע.

הבוקר (שישי) אמר המאמן אליניב ברדה במסיבת העיתונאים: "מבחינתי המשחק בחיפה נגמר, אני לא רוצה לעסוק עוד במה שקרה שם, בטח שלא בענייני שיפוט, וגם לא בשחקן כזה או אחר שהיה חסר לי או שנפצע בחימום. צריך לדבר על מי ששיחק, ולהגיד את האמת: לא העזנו מספיק בחיפה, לא עשינו את הדברים כמו שאנחנו יכולים לעשות וכמו שמצופה ממועדון כמו שלנו במשחק כזה".

ברדה יצטרך להסתדר ביום ראשון ללא ניקיטה רוקאביציה, שכזכור קרע שריר בחימום בחיפה, וייעדר בשבועיים הקרובים. כמו כן ימשיכו להיעדר איתי שכטר ושגיב יחזקאל הפצועים. באר שבע תצטרך להסתדר גם בלי מיגל ויטור שצבר 12 צהובים ואספרייה המורחק.

מי שעשוי לקבל דקות, אולי אפילו בהרכב, הוא קייס גאנם, שלא שיחק כמעט שנה, ונכלל בסגל לראשונה במשחק הקודם והפעם עשוי לקבל דקות. דור מיכה אמור גם הוא לשוב להרכב, ומי שאמור להחליף את ויטור הוא איתן טיבי.

בבאר שבע מקווים שהקהל המקומי יחזור לתמוך בקבוצה, על אף האכזבה מחיפה. בקבוצה אמרו: אם ננצח את הפועל תל אביב ומכבי חיפה תפסיד למכבי תל אביב, הרי שאנחנו חוזרים לאותו מצב והכל אפשרי, יש עוד הרבה נקודות בקופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully