וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הנבחרות המבוקש בעולם: מי תזכה במרסלו ביילסה?

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 7:36

בוליביה וקולומביה מחזרות במרץ, אבל עכשיו גם מקסיקו ואוסטרליה מביעות עניין. הפרופסור הארגנטינאי לא יישאר מובטל זמן רב

תקציר ה-0:1 של קולומביה על ונצואלה/ספורט1

אם זה יהיה תלוי רק בו, מרסלו ביילסה לא יישאר מובטל הרבה זמן. הפרופסור הארגנטינאי סיים את תפקידו בלידס בפברואר האחרון, בעיצומה של עונה רעה, אבל זמן לא רב לאחר מכן ניתן להגדיר אותו היום כ"מאמן הנבחרות הכי מבוקש בעולם".

לפני כשבועיים כולם היו משוכנעים שהמאמן בן ה-66 נמצא בדרכו המפתיעה לבוליביה. ראשי ההתאחדות לכדורגל המקומית פנו לארגנטינאי והציעו לו את הג'וב - והוא נראה חיובי, אבל בינתיים קולומביה נכשלה להעפיל למונדיאל ופתאום גם בוגוטה הפכה ליעד אפשרי עם התעניינות מאסיבית. בכלי תקשורת בדרום אמריקה סיפרו השבוע ש"קולומביה ובוליביה מתחרות על מרסלו ביילסה", אבל זה לא נגמר שם.

בפגרת הנבחרות האחרונה הוכתר קמפיין המוקדמות של אוסטרליה באופן סופי ככישלון חרוץ. הסוקרוז הסתפקו במקום בפלייאוף ואולי עוד יגיעו למונדיאל דרכו, אבל עד ההתמודדות עם איחוד האמירויות (ואז עם פרו במקרה של ניצחון) יש עוד זמן וכעת לא מעט גורמים דורשים להחליף את גרהאם ארנולד בביילסה.

אתמול גם התחילו רחשים במקסיקו. טאטה מרטינו יעמוד על הקווים באופן ודאי במונדיאל בקטאר, אבל לא בטוח שימשיך אחריו. שחקן העבר האגדי קוואטמוק בלאנקו הציע בפומבי לסגור עם ביילסה כבר מעכשיו ונתן את האות לחגיגה תקשורתית שבמסגרתה הארגנטינאי כבר נלקח בחשבון.

מנג'ר לידס יונייטד מרסלו ביילסה. רויטרס
רק צריך לבחור. ביילסה/רויטרס

עד סוף 2022 יתבצע משחק כיסאות מוזיקליים נרחב על הספסלים של נבחרות בעולם. מאמנים רבים יסיימו את דרכם וביילסה מבוקש כבר עכשיו - בטח ובטח בדרום ומרכז אמריקה. במונדיאל הבא הוא כבר יהיה בן 70, אבל אף אחד לא מטיל ספק במוטיבציה ובמרץ שלו.

ביילסה אימן את נבחרת ארגנטינה בשנים 1998-2004 ונחשב למי שהניח את היסודות לנבחרת צ'ילה הגדולה, כשעמד על הקווים של לה רוחה בשנים 2007-2011. בעשור האחרון אימן את אתלטיק בילבאו, מארסיי, לאציו, ליל, וכאמור לידס בה הפך לאגדה למרות הסיום הלא טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully