וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו הפסידה, מכבי תל אביב תפגוש את ריאל אם תנצח את פנר

הבלאנקוס שמטו יתרון של 20 נקודות ברבע האחרון ונכנעו 97:88 לבאיירן, הטורקים הפסידו 93:85 בבלגרד. מילאנו סיימה שלישית, את מי יפגשו הצהובים ברבע הגמר?

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 86:75/ספוקט1

העונה הסדירה ביורוליג ננעלה הערב (שישי), פרט למשחק השלמה אחד גורלי למדי שייערך בשבוע הבא. ריאל מדריד התפרקה ונכשלה בביתה נגד באיירן מינכן כשהפסידה 97:88 וסיימה במקום הרביעי בלבד. מי שתסיים שנייה ותפגוש את מונאקו היא אולימפיאקוס ואילו במקום השלישי תסיים מילאנו, שכעת ממתינה לגלות מי תהיה יריבתה - מכבי תל אביב או אנאדולו אפס, בהתאם לתוצאת המשחק של מכבי תל אביב נגד פנרבחצ'ה ביום רביעי אחרי שהטורקים הפסידו בבלגרד לכוכב האדום. עוד הערב, מונאקו הביסה את אלבה ברלין ובמשחק המוקדם פנרבחצ'ה נכנעה בביתה עם הבאזר 62:59 לפנאתינייקוס.

סדרות רבע הגמר ביורוליג

ברצלונה - באיירן מינכן
אולימפיאקוס - מונאקו
מילאנו - אנאדולו/מכבי תל אביב
ריאל מדריד - מכבי תל אביב/אנאדולו

ג'פרי טיילור, שחקן ריאל מדריד בכדורסל. Sonia Canada, GettyImages
גם מטווח של 18 שלשות ויתרון של 20 נקודות לא הספיק לבלאנקוס/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - באיירן מינכן 97:88

לא ייאמן מה שקרה במדריד. ריאל כבר הובילה בשיא ב-20 נקודות, קלעה 18 שלשות לכל אורך הערב והייתה בדרכה הבטוחה לניצחון ולהבטחת המקום השני, אלא שהיא התרסקה ובגדול ברבע השלישי בו נכנעה 38:13 ובעקבות ההפסד היא תסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי בלבד. הבלאנקוס קלעו 18 שלשות ב-50 אחוז מהשדה - כבר בהפסקה היו לזכות ריאל 13 שלשות מ-22 ניסיונות - אבל התפרקות במחצית השנייה הובילה להפסד מפתיע במיוחד, על סף הסנסציוני. סרחיו יוי, גבריאל דק, גרשון יאבוסלה ופאביין קוזר קלעו 12 נקודות כל אחד, את הבווארים הובילו אוגניין ירמאז ודשון תומאס עם 19 ו-16 נקודות בהתאמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין. דני מרון
הפסד בבלגרד וכעת גם הטורקים ממתינים ליום רביעי/דני מרון

הכוכב האדום בלגרד - אנאדולו אפס 85:93

הקבוצה של ארגין עתמאן פגשה יריבה שכבר סיימה את העונה ועבורה זה היה משחק לפרוטוקול, אבל הסרבים לא ויתרו, התעוררו אחרי שחטפו 29 נקודות ברבע הראשון ובזכות מחצית שנייה נהדרת השלימו מהפך ורשמו ניצחון שמשמעותו שכעת אנאדולו ממתינה לראות מה תעשה מכבי תל אביב נגד פנרבחצ'ה ביום רביעי, כדי לגלות היכן תסיים ומי תהיה יריבתה ברבע הגמר. שיין לארקין הוביל את קלעי אנאדולו עם 16 נקודות, בראיינט דאנסטון הוסיף 14 וכריס סינגלטון 13, אולם ניקולה קאליניץ' קלע 16 נקודות ומסר 8 אסיסטים, אוגניין דובריץ' ונייט וולטרס הוסיפו 15 נקודות כל אחד והמהפך הושלם.

דווין בייקון מונאקו. GettyImages
מונאקו סגרה את העונה עם ניצחון. בייקון/GettyImages

מונאקו - אלבה ברלין 74:91

הצרפתים ידעו שהם יסיימו את העונה הסדירה במקום השביעי עוד לפני כן, באו משוחררים, הובילו לכל אורך המשחק והשיגו ניצחון משכנע לקראת סדרה מול אולימפיאקוס ברבע הגמר. דוויין בייקון קלע 19 נקודות, דונאטס מוטיונאס הוסיף 18. באשר לישראלים באלבה, יובל זוסמן קלע 11 נקודות ולקח 4 כדורים חוזרים ואילו תמיר בלאט סיים עם 3 נקודות בלבד ו-2 אסיסטים.

פנרבחצ'ה - פנאתינייקוס 62:59

במשחק המוקדם של הערב בין שתי קבוצות שלמעשה כבר סיימו את העונה ולא ישתתפו בשלב הבא, פאו ניצחה בטורקיה עם הבאזר. דריל מייקון עלה לשלשה בשנייה האחרונה, הכריע את ההתמודדות וסידר ליוונים את ניצחונם התשיעי העונה במשחקם האחרון, בעוד פנרבחצ'ה תפגוש ביום רביעי את מכבי תל אביב במשחק השלמה אחרון. יואניס פפאפטרו הוביל את קלעי פנאתינייקוס עם 21 נקודות, גיורגיוס פאפאיאניס קלע 14 וגם קטף 12 כדורים חוזרים. מנגד, יאן וסלי עם 20 נקודות הוביל את קלעי פנרבחצ'ה, פייריה הנרי הוסיף 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully