וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואצ'י צפוי לחזור לסגל בית"ר ירושלים, מיכאל אוחנה בספק

7.4.2022 / 14:53

הגנאי שהחלים מהפציעה בקרסול צפוי להיות על הספסל נגד נוף הגליל (שבת, 19:50, ספורט4). הקשר סובל מרגישות במפשעה וינסה לקחת חלק באימון המסכם. גרצ'קין כשיר, גם זריהן צפוי להיכלל בסגל. קריאף: "אמשיך כמה שהברך תיתן לי"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים מתכוננת במרץ למשחק נגד נוף הגליל ביום שבת (19:50, ספורט4), כאשר אבוקסיס צריך להתמודד עם כמה פציעות של שחקני מפתח. מיכאל אוחנה סובל מרגישות במפשעה ורק לאחר האימון המסכם מחר ניתן יהיה לדעת אם ייכלל בסגל.

ניב זריהן סובל גם הוא מרגישות, אך אמור להיכלל ב-20, כמו גם מקס גרצ'קין שהחלים מפציעה ולירן רוטמן, שהיה מוצהב נגד מ.ס אשדוד. הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של ריצ'מונד בואצ'י, שהחלים מהפציעה בקרסול וצפוי להיכלל בסגל.

מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עדיין בספק. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

אם אוחנה לא ישחק, רוטמן צפוי להחליפו ב-11. בשל סימני השאלה לגבי מספר שחקנים, יוסי אבוקסיס לא תירגל 11 עד עתה ויעשה זאת רק מחר, כאשר הקבוצה תצא לסוף שבוע במלון בצפון לקראת המשחק.

"מאוד אהבתי לראות את השעה הראשונה, כי זו הייתה שעה טובה של כדורגל שלנו, עם מצבים, לחץ והרבה דברים טובים", אמר אבוקסיס על הניצחון האחרון במשחק נגד אשדוד, "בחצי השעה האחרונה חזרנו אחורה בלי סיבה, אבל אני מבין את השחקנים אחרי תקופה של לחץ ותחתית - הרצון לנצח החזיר אותנו אחורה, וזה משהו שאסור שיקרה ושגם שדיברנו עליו".

לקראת נוף הגליל הוסיף המאמן: "כול קבוצה נלחמת על החיים שלה וזה יהיה משחק מאוד קשה נגד נוף הגליל, גם היה לנו קשה נגדם בשני המשחקים הקודמים. יש לנוף הגליל חלק התקפי טוב ונצטרך להיערך אליו, אבל גם אנחנו קבוצה טובה ואנחנו חייבים לקחת את הנקודות".

על מצב הסגל אמר אבוקסיס: "מיכאל (אוחנה) לא התאמן כל השבוע, יש לו פציעה שכרגע מונעת ממנו להתאמן. גם ניב (זריהן) מרגיש פציעה נוספת ואני מקווה שיהיה לנו סגל טוב למשחק. עוד יש לנו אימונים עד המשחק ואנחנו ננסה להציב הרכב התקפי ולוחם".

אופיר קריאף, שעליו לעבור ניתוח והוא דוחה אותו בניסיון לעזור לקבוצה להבטיח הישארות, התייצב גם כן למסיבת העיתונאים: "לפני חודש וחצי הרגשתי כאבים בברך. עשינו בדיקות ושיחקתי עם זריקות וכדורים כי לא חשבנו שזה משהו חמור, אבל אחרי המשחק האחרון הברך התנפחה והתברר שיש לי שני קרעים ודלקת. אני צריך לעבור ניתוח ואני מקווה מאוד שאוכל להמשיך עוד משחק או שניים, כמה שהברך תיתן לי. מקווה שנעשה את העבודה ואוכל לצאת לניתוח בראש שקט. כולנו מבינים שזה המאני טיים ומקריבים למען הקבוצה, אבל צריכים להתגייס למען המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully