וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנסות ורדיוס על תנאי למכבי תל אביב ונתניה בגין קריאות גזעניות

הקבוצה מעיר היהלומים נקנסה ב-25 אלף שקלים, סגנית האלופה ב-15 אלף לאור שירת אוהדיהן "לז**ן את הערבים". בנוסף קבע הדיין עונש על תנאי ללא קהל במקרים חוזרים

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

בית הדין גזר הערב (רביעי) קנסות כספיים על מכבי תל אביב ומכבי נתניה לאור הקריאות הגזעניות של אוהדיהן במהלך המשחק ביניהן במחזור האחרון בליגת העל. לקהלי שתי הקבוצות יוחסה השירה "תנו לצה"ל לנצח, לז**ן את הערבים", כאשר הקהל של סגנית האלופה אף הוסיף קריאות "מוות לערבים".

הקבוצה מעיר היהלומים נענשה בקנס כספי בגובה 25 אלף שקל בנוסף לעונש רדיוס על תנאי עד סיום העונה, בעוד הקבוצה של מלאדן קרסטאיץ' קיבלה גם היא עונש רדיוס על תנאי בנוסף לקנס בגובה 15 אלף שקלים. הסכום הנמוך יותר שהוטל על מכבי תל אביב הוצדק בכך שמדובר בפעם נדירה כי היא מורשעת בעבירה מסוג זה.

קהל מכבי נתניה. שלומי גבאי
אוהדי מכבי נתניה/שלומי גבאי

הדיין ישראל שמעוני נימק את החלטתו: "איני סבור כי צוק העיתים מצדיק "הבנה", "השלמה" או "הכלה" של קריאות מבישות מסוג זה. הדברים נכונים בכל עת ובכל מצב, וכאשר על חללי הפיגועים נמנים בני המיעוט הערבי הם נכונים שבעתיים".

עוד כתב הדיין שמעוני: "אשר למלחמה של מכבי תל אביב בתופעות הפסולות, הרי במקרה דנן לא נתפס אפילו עבריין אחד, אף כי על פניו היו רבים שקרו את הקריאות ואירוע זה חזר על עצמו במהלך המשחק לאחר שאירגע לכתחילה טרם המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully