וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הביסה 75:93 את שטרסבורג בפתיחת פלייאוף ליגת האלופות

הקבוצה של גיא גודס הוליכה לכל אורך המשחק בדרך ל-0:1 ברבע הגמר. כריס ג'ונסון (18), מייקל קייזר (15) וג'ו רגלנד (12 אסיסטים) בלטו אצל המנצחת, שרחוקה ניצחון אחד מהפיינל פור. קמרון טיילור (16) בלט אצל האורחת

הפועל חולון פתחה הערב (רביעי) ברגל ימין את סדרת רבע גמר הפלייאוף בליגת האלופות של פיב"א כשהביסה 75:93 את שטרסבורג במשחק מספר 1. הקבוצה של גיא גודס פתחה את המשחק בסערה והוליכה מתחילתו ועד סופו כשהיא בורחת מספר פעמים ליתרון דו ספרתי. קמרון טיילור שהחל את העונה במכבי תל אביב החזיר את הצרפתים למשחק פעמיים, אך המארחת השלימה ריצת 7:26 בין רבעים 3 ו-4 ולמעשה גמרה את המשחק.

כריס ג'ונסון ואדם סמית' היו נהדרים במחצית הראשונה בשורות הסגולים, כאשר ג'ו רגלנד ניהל את המשחק של המארחת בצורה מופתית. מלבד קמרון טיילור גם מאט מיצ'ל בלט בשורות האורחת מצרפת, אך זה לא עצר את חולון, שרחוקה מרחק ניצחון אחד מפיינל פור אירופי ראשון בתולדותיה.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון עם אדם סמית'. ברני ארדוב
ניצחון גדול לחולון. ג'ונסון וסמית'/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה נהדר כשכריס ג'ונסון צולף שתי שלשות בפתיחה. בצד ההגנתי הראו השחקנים של גיא גודס הגנה אגרסיבית שהקשתה מאוד על הצרפתים, בדרך ליתרון דו ספרתי ראשון - 6:16. אדם סמית' גילה יכולת טובה והגיע לספרות כפולות בנקודות כבר ברבע הראשון. חוסר ריכוז של הסגולים בסיום הרבע הראשון סייע לאורחת לרדת לקראת הרבע השני בפיגור 25:19 בלבד.

רבע 2:

שטרסבורג הורידה את הפער החולוני למינוס ארבע בלבד בפתיחת הרבע, אך ריצת 0:8 מקומית החזירה את הפער המקומי לדו ספרתי וקבעה 21:33. חולון לא עצרה ושלשה של טיירוס מגי קבעה הפרש שיא - 30:46. שטרסבורג ירדה לפסק זמן וחזרה ממנו טובה יותר. המארחת לא הצליחה לקלוע עד ההפסקה, בעוד קמרון טיילור סייע לחבריו לרוץ 0:9. 39:46 לחולון במחצית.

שחקן שטרסבורג קמרון טיילור מול שחקן הפועל חולון אדם סמית'. ברני ארדוב
השאיר את שטרסבורג בעניינים למשך שניים וחצי רבעים. טיילור/ברני ארדוב

רבע 3:

האורחת המשיכה לקזז את הפער, אך שש נקודות רצופות של רפי מנקו הקפיצו את חולון ל-51:60, וגרמו למאמן שטרסבורג להזעיק פסק זמן. ג'ו רגלנד לא נתן לצרפתים מרווח לנשום כשחטיפה שלו סגרה ריצת 0:10 בדרך ל-51:64. סל של טיירוס מגי על הבאזר של הרבע השלישי הוריד את חולון ביתרון 54:66 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

הפער המקומי הלך וגדל, כאשר שלשה של גיא פניני קבעה יתרון שיא עד אותו רגע (56:74), וסגרה ריצת 5:20 מצד חולון. ההפרש של המארחת חצה כבר את רף ה-20 הפרש, למרות ניסיונות של הצרפתים לקאמבק נוסף, זה כבר היה חסר סיכוי. 75:93 בסיום לחולון, שרחוקה ניצחון אחד מפיינל פור היסטורי.

שחקן הפועל חולון מייקל קייזר עם פרדריק בורדיון. ברני ארדוב
מרחק ניצחון אחד מפיינל פור אירופי. שחקני חולון חוגגים/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו לחולון: כריס ג'ונסון 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, מייקל קייזר 15 ו-7 ריב', ג'ו רגלנד (12 אסיסטים) ורפי מנקו 12 כ"א, טיירוס מגי 11, אדם סמית' 10, גיא פניני 8, פרדריק בורדיון 5.

הרבו לשטרסבורג: מאט מיצ'ל 18 ו-7 ריבאונדים, קמרון טיילור 16, ג'ורדן הווארד 14, יאניס מורין 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully