וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: LSports חתמה על הסכם חסות ל-3 שנים עם אליצור אשקלון

LSports, חברת הספורט-טק הישראלית, מהחברות המובילות בעולם בתחום איסוף הספורט דאטה, חתמה על הסכם חסות תלת שנתי שיעמוד על למעלה מ- 700,000 שקל עם מועדון הכדורסל אליצור "איתו" אשקלון. החיבור בין LSPORTS לאליצור, צפוי להוביל לשיתופי פעולה ייחודיים

הבוקר (ד'), נחתם הסכם חסות ראשי עם חברת הספורט-טק האשקלונית LSports ומועדון הכדורסל אליצור איתו אשקלון. הסכם החסות נחתם במעמד ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, מנכ"ל ומייסד-שותף של חברת LSports דותן לזר, יו"ר המועדון, עו"ד מיקי שרביט, מנכ"ל הקבוצה, פיני ביטון ושחקן הקבוצה, עומר בן דוד ורן עובדיה.

הסכם החסות הרשמי של מועדון הכדורסל האשקלוני עם חברת ההיי-טק הבינלאומית LSports, הינו כחלק מתכנית אסטרטגית וארוכת טווח של המועדון, עיריית אשקלון וחברת ההיי-טק LSports. כחלק מהסכם החסות, החל מעונת 22/23 שמה של אליצור איתו אשקלון ישונה לאליצור LSports איתו אשקלון, כמו כן, לוגו החברה יתנוסס על גב החולצה ובמיתוג נרחב באולמה הביתה של הקבוצה. בנוסף, תשתתף החברה בפעילויות בקהילה יחד עם שחקני המועדון, כולל מהלכים ברשתות שישותפו בנכסים הדיגיטליים של המועדון והחברה.

חברת LSPORTS. יחצ,
חברת LSPORTS/יחצ

דותן לזר, מנכ"ל ומייסד-שותף LSports: "אנו שמחים לבשר על חסות רשמית למועדון הכדורסל של אשקלון. חלק מחזון החברה שלנו הוא להיות מעורבים בקהילה ולהשקיע בספורט ובחינוך בעיר שלנו. כולנו תקווה ששילוב הצמיחה המואצת שלנו כחברה טכנולוגית מובילה בדרום יחד עם חיזוק הספורט המקומי והיעדים של מועדון הכדורסל יובילו את המועדון לגבהים חדשים".

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: "הסכם החסות שנחתם היום יהווה מקור לביטחון וצמיחה לאחד ממועדוני הכדורסל הבולטים של העיר. אין גאה ממני שחברת היי-טק אשקלונית מצליחה בוחרת להשקיע במועדון הכדורסל המקומי שלנו תוך רצון ותכנית להשקעה והשתלבות בקהילה ובעיר המיוחדת שלנו".

מנכ"ל הקבוצה, פיני ביטון: "אנו שמחים לצרף את LSports למועדון הנפלא שלנו. יחד איתם נוכל להגשים את היעדים שהצבנו לעצמנו לעתיד הקרוב, ראשית עלייה לליגת העל ולאחר מכן גם השתלבות במפעלים אירופאים. יחד עם עיריית אשקלון והעומד בראש, מר תומר גלאם והספונסרים שלנו כולי תקווה שנצליח לעמוד ביעדים אותם הגדרנו לשנים הבאות".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully