וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול עם שיא מועדון חדש: "נשלים את העבודה בגומלין"

המייטי רדס שברו שיא עם שמונה ניצחונות חוץ רצופים בכל המסגרות והשוו רצף בן 38 שנה ב-1:3 על בנפיקה: "היה קשה"

תקציר: ליברפול - ווטפורד 0:2/ספורט1

שביעות רצון רבה בליברפול לאחר הניצחון 1:3 בחוץ אמש (שלישי) על בנפיקה במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. הקבוצה של יורגן קלופ פתחה בסערה את המשחק, שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה ובסופו של דבר יצאה עם ניצחון מוצדק ויתרון משמועתי לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא באנפילד. איברהימה קונאטה (17), סאדיו מאנה (34) ולואיס דיאס (87) כבשו למנצחת, בעוד דרווין נונייס רק צימק בתווך (49).

המייטי רדס בהחלט יכולים להתהדר במאזן החוץ המרשים שלהם העונה, במיוחד בליגת האלופות. ליברפול ניצחה את כל חמשת משחקיה העונה מחוץ לביתה באירופה, כשבכל המסגרות האריכו האנגלים את רצף הניצחונות שלהם לשמונה - הכי טוב שלהם בהיסטוריה של המועדון. מעבר לכך, למרות המשחק החשוב, הצליח קלופ לתת מעט דקות מנוחה למוחמד סלאח וסאדיו מאנה שהוחלפו מוקדם יחסית ויוכלו להגיע רעננים למשחק העונה של הפרמיירליג ביום ראשון הקרוב מול מנצ'סטר סיטי.

התגובות

שחקן ליברפול לשעבר והפרשן מייקל אואן אמר בסיום: "זו תוצאה נפלאה עבור ליברפול. השער של דיאס העניק להם יתרון של שני שערים וזה הבדל משמעותי. במצב של 2:1 שחקני בנפיקה הרגישו כאילו הם עדיין בעניינין, והם הראו את האופי שלהם מול אייאקס אבל ליברפול בסופו של דבר השלימה את העבודה". שחקן עבור נוסף של ליברפול פיטר קראוץ' טען כי המייטי רדס "היו מעט רשלנים במחצית השנייה, אבל למרות זאת השיגו תוצאה טובה".

אנדי רוברטסון: "זה היה משחק קשה. יכולנו להיות ביתרון גבוה יותר בסיום המחצית הראשונה, ואז רצינו לשמור על התוצאה וספגנו שער לא מחוייב שהרים את הקהל. השער השלישי היה חשוב מאוד. השער לואיס דיאס נתן לנו מרווח ויתרון חשוב לקראת הגומלין, שם בתקווה שנשלים את העבודה".

שחקן בנפיקה ז'ילברטו לא הרים ידיים לאחר המשחק ואמר בסיום: "יש לנו עוד 90 דקות לשחק ואנחנו נמשיך להאמין שאפשר לעשות את זה עד הסוף".

עוד בוואלה! ספורט

ליברפול ניצחה 1:3 את בנפיקה במשחק הראשון ברבע גמר האלופות

לכתבה המלאה

המספרים

* השער של איברהימה קונאטה היה שער הבכורה שלו בליברפול, ושערו הראשון אי פעם בליגת האלופות

* לאחר השער של קונאטה ליברפול סופרת 20 כובשים שונים העונה בכל המסגרות, יותר מכל מועדון אחר בפרמייליג.

* ליברפול שמרה על מאזן חוץ מושלם בליגת האלופות כשניצחה חמישה מתוך חמשת משחקיה במגרשן של יריבותיה. זוהי הפעם הראשונה שליברפול מנצחת חמישה משחקים ברציפות בליגת האלופות מאז 1984.

* מעבר לכך, ליברפול האריכה את רצף ניצחונות החוץ שלה בכל המסגרות לשמונה - הכי ארוך שלה בהיסטוריה.

* יורגן קלופ נותר בלתי מנוצח כמאמן מול יריבות פורטוגליות בליגת האלופות (6 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully