וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאתם בן ארפה שוב בעין הסערה: צרח על מאמן ליל והושעה

הקשר בן ה-35 עלול להיזרק מסגל האלופה היוצאת בעקבות עימות עם חבר לקבוצה וצעקות על ז'וסלן גורבנק: "פה זה לא גנגאן"

השערים היפים של השבוע, 5.4.2022/ספורט1

חאתם בן ארפה שוב נמצא בעין הסערה. הקשר בן ה-35 הושעה מפעילות בליל בעקבות העימותים שלו עם המאמן ז'וסלן גורבנק ועם המגן טיאגו ג'אלו לאחר ה-0:0 מול בורדו בשבת. "המועדון הרחיק אותו מהאימונים בשל התנהגות לא נאותה ופתח מולו בהליכים משמעתיים", נטען ב-RMC ספורט. "ליל רוצה למצוא פתרון מהיר ככל האפשר לסוגיה הזו".

על פי הדיווחים, בן ארפה התעמת עם ג'אלו ואז עבר לצעוק על המאמן שלו: "אנחנו משחקים יותר מדי נמוך, אנחנו לא מתנהגים כמו קבוצה שנאבקת על כרטיס לאירופה. פה זה לא גנגאן". גורבנק מזוהה עם גנגאן הקטנה, אותה אימן בשתי קדנציות שונות והוביל לזכייה בגביע ב-2014.

חאתם בן ארפה שחקן ליל. רויטרס
עוד פרידה צורמת? חאתם בן ארפה/רויטרס

הקשר הוותיק לא הורשה להתאמן ביומיים האחרונים וכעת כאמור נפתח גם הליך משמעתי. לאור העובדה שנותרו משחקים בודדים עד לסיום העונה, המשחק מול קבוצתו הקודמת בורדו עשוי להתברר כאחרון של בן ארפה במדי ליל.

אלופת צרפת היוצאת נמצאת במקום השביעי ועדיין נאבקת על כרטיס לאירופה. את בן ארפה היא צירפה לשורותיה בינואר והוא הספיק לרשום שבע הופעות בליגה ועוד שתיים כמחליף בשמינית גמר ליגת האלופות, אך לא כבש והסתפק בבישול אחד. בעברו חמש זכיות באליפות צרפת (ארבע עם ליון ואחת עם מארסיי) ושלוש זכיות בגביע (אחת עם מארסיי ושתיים עם פ.ס.ז') כשבנבחרת כבש שני שערים ב-15 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully