וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב משחקת כדורסל של ג'י ליג, אין לה סיכוי בפלייאוף"

באתר "באסקטניוז" ניתחו את הסדרות האפשריות וסימנו את אבי אבן כנקודת התורפה של הצהובים: "הוא לא מסוגל לשחק שחמט עם לאסו או מסינה. יש סיכוי טוב שמכבי תל אביב תודח בסוויפ"

תקציר הניצחון 72:86 של ברצלונה על אנדורה בליגה הספרדית/ספורט1

מכבי תל אביב עומדת על רצף של שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות (כולל ארבעה ביורוליג), ומאז מינויו של אבי אבן נראית נמרצת, אנרגטית ונחושה יותר - אבל נראה שהפרשנים לא נותנים לה יותר מדי סיכוי לקראת הפלייאוף.

בפודקאסט היורוליג של אתר הכדורסל הליטאי "באסקטניוז", ניתחו את המצ'-אפים האפשריים ברבע הגמר, והסבירו למה לצהובים "אין סיכוי לעבור אף אחת מארבע היריבות האפשריות שלה".

"מכבי לא מסוגלת לנצח אף אחת מארבע המדורגות ראשונות בסדרת פלייאוף. אני מהמר על סדרה אחת שתסתיים בסוויפ, וכנראה שזה יהיה נגדם", אמרו.

הצהובים עדיין לא יודעים האם היריבה שלהם בפלייאוף תהיה אולימפיאקוס, מילאנו, ריאל מדריד או ברצלונה (אצלה תתארח ביום חמישי הקרוב), אבל בכל מקרה יגיעו לסדרה עם רוח גבית, אחרי שהדחת הרוסיות והכושר הטוב אליו נכנסה הקבוצה, שינו את גורל העונה.

אבי אבן מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
נקודת התורפה בפלייאוף? אבי אבן/דני מרון

"מגיע להם קרדיט, היו להם ניצחונות ביתיים מרשימים והקאמבק נגד ריאל היה מדהים, אבל אני לא חושב שאבי אבן מוכן לפגוש מאסטרים כאלה על הקווים בסדרה של הטוב מחמישה", הסביר הכתב ריטיס ויסניאוסקאס. "צפיתי במשחק שלהם נגד פנאתינייקוס, וזה נראה כמו כדורסל של ג'י ליג. יש שם כישרון, אבל הם משחקים כדורסל כאוטי. הם במומנטום טוב, יש להם שחקנים חביבים שנותנים עונה טובה כמו דרק וויליאמס, סקוטי ווילבקין וג'יימס נאנלי. הם לא רעים, אבל כשאתה חושב על פלייאוף היורוליג, אתה חושב על המאמנים - ואני עדיין בספק לגבי אבי אבן".

ויסניאוסקאס הסביר ש"אבי אבן אולי הוא מתחזק בצורה טובה את חדר ההלבשה, אבל בסדרה אתה צריך לעשות התאמות מקצועיות, אתה צריך להגיב במהירות בזמן משחק, אתה צריך לעשות דברים אחרים לגמרי. האם אבן הוא האיש הנכון למשימה? יש סדרות פלייאוף ביורוליג שהן משחק שחמט של מאמנים. אני לא חושב שאבי אבן מסוגל לשחק שחמט עם שאראס, לאסו או מסינה. אני לא רואה את מכבי עוברת אף יריבה מהיריבות האפשריות שלה בסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully