וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל זאת הגענו, למרות הכל: עונת ה-MLB יוצאת לדרך

אחרי לוקאאוט שאיים לחסל את העונה עוד לפני שהחלה, כולם התיישרו לבסוף ועם לא מעט שינויים מעניינים ומועמדות לאליפות, עונת 2022 בליגת הבייסבול נפתחת ביום חמישי

זה לא היה חלק ולרגעים באמת נדמה היה שעונת 2022 של ה-MLB בסכנת ביטול, אבל בסופו של דבר, כל הכוכבים הסתדרו, כל ההסכמים סוכמו וה-Opening Day החגיגי יגיע אלינו ביום חמישי, החל משעות הערב.

בליגה החליטו השנה להתחיל בסערה, אולי כדי להשכיח קצת את כל תלאות וטלטלות התקופה האחרונה ולכן, המשחק שיוציא לדרך את העונה יפגיש בין שתי היריבות הגדולות של הספורט האמריקאי, ניו יורק יאנקיז ובוסטון רד סוקס, ב-20:05 שעון ישראל, כאשר גאריט קול וניית'ן איבולדי יגישו זה מול זה.

האלופה המכהנת אטלנטה, שהדהימה בוורלד סיריס לפני כחצי שנה את יוסטון בשישה משחקים, תתחיל את מסע ההגנה על הכתר עם מפגש ביתי נגד סינסינטי (3:00), בעוד שהאסטרוס יפתחו את העונה שלהם בלוס אנג'לס, מול האיינג'לס ושוהיי אוטאני הסנסציוני (4:38). אלופי 2020, הדודג'רס, שגם השנה מתכננים להיאבק על האליפות, יחכו ליום שישי וייצאו למשחק פתיחה בקולורדו (23:10).

שחקן ניו יורק יאנקיז ג'אנקרלו סטנטון. Julio Aguilar, GettyImages
שחקן ניו יורק יאנקיז ג'אנקרלו סטנטון/GettyImages, Julio Aguilar

העונה כאמור, יוצאת לדרך קצת בעצלתיים, כאשר יום הפתיחה הוזז בשבוע בגלל הלוקאאוט שנמשך כשלושה חודשים וחצי. יחד עם זאת, בליגה הצליחו לדחוס 162 משחקים כמו תמיד, והעונה הסדירה תגיע לקיצה ב-5 באוקטובר, כאשר במסגרת הסכם העבודה החדש שנחתם, הפלייאוף הוגדל ל-12 קבוצות.

עוד שינוי מהותי במיוחד מגיע מגזרת ה-DH, החובט הייעודי. העמדה שהוכנסה לאמריקן ליג לפני כמעט 50 שנה, ב-1973, תיכנס כעת תחת ההסכם החדש גם לנשיונאל ליג, מה שאומר שאנחנו לא צפויים לראות יותר מדי מגישים מנסים את מזלם בחבטה מכאן והלאה, או כל מיני פתרונות יצירתיים במשחקי פלייאוף במגרשי ה-NL.

נכון לפתיחת העונה, ארבע קבוצות (ניו יורק מטס עם באק שוואלטר הבלתי נגמר, אוקלנד, סן דייגו וסנט לואיס) מתהדרות במאמנים חדשים, שתיים (שיקגו קאבס והמטס) בג'נרל מנג'רים חדשים ואחת, קליבלנד, בשם חדש לאחר שנטשה סופסוף את ה"אינדיאנס" המטריד לטובת הכינוי "גרדיאנס", על שם הפסלים המפורסמים המשקיפים על הנהר החוצה את העיר.

אז מה אומרות הסוכנויות ערב פתיחת העונה? הדודג'רס במקום הראשון ביחסי הזכייה באליפות עם 1 ל-5, בעוד שטורונטו בלו ג'ייז החזקה שנייה עם 1 ל-9. הבאות בתור: יוסטון, האלופה אטלנטה, היאנקיז, הווייט סוקס, המטס, מילווקי, טמפה ביי, סן דייגו ובוסטון.

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully