וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס הזהיר את שחקני בית"ר לקראת נוף הגליל: "לא להרים יריבה מהתחתית"

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 15:39

שחקני בית"ר ירושלים קיבלו יום מנוחה לקראת קרבות התחתית המכריעים. רוטמן, גרצ'קין ובואצ'י צפויים לחזור לסגל, אבוקסיס לקראת שבת: "אם לא ננצח, כאילו לא עשינו כלום" (19:50, ספורט4)

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

שחקני בית"ר ירושלים זוכים היום (שלישי) לחופש ומחר יחזרו להתאמן. הקבוצה במצב רוח מעודד אחרי הניצחון על אשדוד, אך מתכוננת לשלושה משחקים מכריעים בתחתית הצפופה, מול נוף הגליל, מכבי פתח תקוה והפועל ירושלים. המאמן יוסי אבוקסיס אמר אתמול לשחקנים באסיפה קצרה: "בדקות טובות אנחנו צריכים לתת עוד קצת, לשים את הגול הנוסף ולגמור את זה. אתם רואים כמה זה קשה בחצי השני כשכולם נלחצים והולכים אחורה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים, אורן ביטון עם דגל ישראל. דני מרון
לא לחגוג, לעבוד. בית"ר/דני מרון
שחקני בית"ר ירושלים מבקרים את האוהד כפיר נסימי. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"מפגש מרגש ומעצים". עזריה ודגני מבקרים את נסימי/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

על המשחק מול נוף הגליל בשבת (19:50, ספורט4) אמר המאמן: "אם לא ננצח כאילו לא עשינו כלום. במשחקים האלה בתחתית כל קרב הוא על 6 נקודות, אם אתה מפסיד אתה מרים יריבה אחרת בתחתית". מי שיחזרו לסגל הם לירן רוטמן, מקס גרצ'קין וככל הנראה גם ריצ'מונד בואצ'י, שמחלים מפגיעה בקרסול. למועדון אופציה על דן עזריה לעונה נוספת וצפויים לממש אותה.

בינתיים, עזריה וחברו לקבוצה אוראל דגני ביקרו היום את אוהד הקבוצה כפיר נסימי דרך עמותת "יד לחיים טובים ביותר", לאחר שנסימי פנה למועדון וביקש להיפגש עם שהשחקנים. נסימי הוא אוהד בית"ר זה שנים רבות שחלה במחלה קשה ונמצא בהוספיס בתל השומר, שזכה היום לביקור מיוחד ולחולצה חתומה על ידי כל שחקני הקבוצה שסיפרו לאחר מכן על מפגש מרגש ומעצים עם אדם נפלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully